• سه‌شنبه / ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۶:۰۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-43085
  • خبرنگار : 50223

پاسخگویی استاندار به درخواست های مردمی از طریق سامانه سامد

 پاسخگویی استاندار به درخواست های مردمی از طریق سامانه سامد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور در مرکز الکترونیکی پاسخگویی و ارتباطات مردم و دولت(سامانه سامد) بطور زنده پاسخگوی مستقیم مشکلات ۲۲ نفر از مردم از همه نقاط استان شد .

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد علی محمد احمدی در این مرکز با بیان اینکه، مردم استان می‌ توانند از طریق تلفنی۱۱۱ سامانه الکترونیکی مردم و دولت شکایات، درخواست‌ها و پیشنهادات خود را با دستگاه‌ های اجرایی دولت مطرح کنند، گفت: این سامانه با ثبت مطالبات مردم موجب کاهش مراجعات حضوری و تسریع در رسیدگی به مشکلات آنها می شود .

وی اظهار کرد: این سامانه به عنوان پل ارتباطی بین مردم و دولت می باشد که مردم بتوانند در کوتاهترین زمان و با ساده ترین روش و ابزار ممکن مشکلات خود را با مسئولین مربوطه مطرح و جواب دریافت نمایند .

احمدی در جواب تماس گیرندگان گفت: پس از شنوده مشکلات، انتظارات و درخواست‌های مردمی از طریق معاونان خود و مدیران دستگاه های اجرایی پیگیر جدی مسائل و این درخواست ها تا حصول نتیجه خواهم شد .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جواب تماس گیرنده ای در خصوص تضییع حقوق وی در جذب نیرو، بر رعایت مر قانون، حق الناس و صیانت از حقوق مردم در همه امور تاکید و خاطرنشان کرد: مطمعنا هر جایی و در هر زمینه ای اگر موضوعی خلاف قانون باشد با آن مقابله می ‌کنم و چنین مسائلی را شخصا و به صورت جدی پیگیری خواهم کرد .

احمدی در خصوص اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی تصریح کرد: در رابطه با جذب نیرو در دستگاه های دولتی شرایط جذب محدود بوده و با اعلام از طریق آزمون و گزینش صورت می گیرد .

وی در رابطه با اشتغال جوانان، ادامه داد: دولت امسال افزون بر چهار هزار میلیارد ریال اعتبار با بهره پایین به استان تخصیص داده است و شرایط بسیار مناسبی برای ایجاد تعاونی دانش آموختگان در ایجاد واحدهای اشتغالزا و تولیدی فراهم شده است .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: متقاضیان جویای کار و اشتغال بخصوص در مناطق روستایی استان با ارائه برنامه می توانند از این تسهیلات ارزان قیمت برای کسب و کار و رونق تولید استفاده کنند .

احمدی اضافه کرد: استان در رابطه با شغل های نوپدید در حوزه فنآوری، it و استارت آپ ها بستر لازم و شرایط خوبی دارد و دانش آموختگان دانشگاهی می توانند در این خصوص ایجاد اشتغال کنند.

‌به گزارش ایسنا، به منظور استفاده از ظرفیت‌های مرکز الکترونیکی پاسخگویی و ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری، احمدی استاندار امروز با حضور در سامانه سامد به طور زنده درخواست‌ها، انتظارات و مشکلات جمعی از مردم استان را از طریق سامانه ۱۱۱ شنوده کرد .

اشتغال دانش ‌آموختگان استان، پرداخت تسهیلات، ارائه برخی از خدمات عمومی روستایی، تامین آب کشاورزی، آسفالت راه‌ روستایی از جمله محورهای درخواستی و درددل مردم استان با استاندار بود .

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha