• یکشنبه / ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۶:۵۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-43142
  • خبرنگار : 50223

همه می آییم

بیانیه مشترک بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص جشن چهل سالگی انقلاب

بیانیه مشترک بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص جشن چهل سالگی انقلاب

بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص 22 بهمن ماه و جشن چهل سالگی انقلاب بیانیه مشترک صادر کردند.

به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد در این بیانیه آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدالله رب العالمین، انقلاب شکوهمند اسلامی ملت بزرگ و متمدن ایران با وجود همه موانع، تهدیدها، تحریم ها، تحلیل ها و تفسیرهای جبهه استکبار، فردا در ۲۲بهمن ۱۳۹۷چهل سالگی خود را جشن می گیرد .

جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران نه تنها خط بطلانی بر یاوه گویی های سردمداران کاخ سفید و رژیم های وابسته به آن در منطقه ؛بلکه ناکارآمدی همه نظریات جامعه شناختی قرون متمادی نظریه پردازان غیرتوحیدی را به اثبات رساند .

در چهل سالگی انقلاب، عصبانیت همراه با  دستپاچگی و به هم ریختگی جبهه معاندین و مخالفین و منافقین داخل و خارج ،مثل کسی که از وحشت تنهایی فریاد می زند،تا ترس خود را نبیند ،بسیار تماشایی است .

درعین حال چهل سالگی انقلاب ،منتقدین و حتی برخی مخالفین منصف و بخصوص دانشمندان و نظریه پردازان مستقل را به اعتراف و اذعان واداشته است که  عناصری چون خدا، اسلام و اراده های راسخ و متحد مردم خداجوی ایران، حول محور رهبری دینی، عوامل اصلی پیش روندگی و پیش برندگی این انقلاب بوده و مادامی که این عوامل باشند، نمی توان از پایان انقلاب اسلامی سخن گفت؛از این روست که در این سال ها استکبار و جرثومه های داخلی و منطقه ای  آن خصوصا از طریق فضاهای مجازی، تمام تلاش خود را در هجمه به باورهای دینی، اختلاف میان جریانات داخل نظام، تخریب شخصیت های انقلابی و مراجع عظام و در راس آنها، جایگاه ولایت فقیه و امامین انقلاب قرارداده است .

اما زهی خیال باطل و حماقت مضاعف ؛انقلابی که خانه در قلب بیش از یک میلیارد انسان مسلمان و میلیون ها انسان آزاده و منصف دارد ،انقلابی که امروز تنها در ایران خلاصه نمی شود و جهانی شده است ،دیگر نه مهارشدنی است و نه پایان یافتنی ،چرا که امروز هرکس در هر گوشه ای از جهان بخواهد با انقلاب اسلامی درافتد، از همان نقطه گروهی و تا لشکری از انقلابیون علیه او برمی خیزند و البته دشمنی های این انقلاب هم پیچیده تر و جدی تر خواهد بود .

همه می دانیم در این سال ها ایران اسلامی  به عنوان ام القرای جهان اسلام با مشکلات جدی اقتصادی و بعضا معیشتی مردم روبرو بوده و هست که بخشی از آن ها ناشی از توطئه های استکبار جهانی و جریان خزنده نفوذ در برخی سیستم های اجرایی برای  به زانو درآوردن مردم در حمایت از انقلاب بوده و بخشی هم متاسفانه ناشی از بی تدبیری ها و عدم نظارت و حاشیه  سازی ها خواسته و ناخواسته بود .

قبل از همه این توطئه های اقتصادی متاخر،رهبر انقلاب از ۱۲سال پیش با نام گذاری سال ها؛مکرر اندر مکرر به مسئولین درخصوص مسئله اقتصاد و توجه به اقتصاد مقاومتی و ظرفیت های درونی کشور انذار داده است .

تجربه این چهل سال نشان داده تا جائیکه به رهنمودهای معظم له توجه شده از سد مشکلات عبور شد و هرجا که هشدارهای ولی نادیده گرفته شود و به امید حل مشکلات در خارج از کشور باشیم، نه تنها فرجی حاصل نخواهد شد بلکه حلقه محاصره را تنگ تر می کنند که پیشنهاد توهین آمیز اروپاییان باطرح نفت در برابر دارو و غذا که کف تعهدات انسانی نظام بین الملل هست و نیازی به توافق آنچنانی ندارد ؛آخرین نمونه آن است .

تجربه چهل سال عزت حکایت از این دارد که با وحدت کلمه و چنگ زدن به ریسمان الهی انقلاب که همانا ولی فقیه است تا این جا را غیرتمندانه طی کرده ایم و طی این طریق بدون وحدت حول محور ولایت ممکن نخواهد بود .

اینک برای جشن شگفتی ساز چهلم انقلاب اسلامی و آغاز دهه پنجم انقلاب در این ایام فاطمی به یاد الله اکبرهای به خون خفته بهمن ۵۷ و به یاد شهدای ۸سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و حریم وطن و با رمز یا فاطمه الزهرا سلام الله علیها در ۲۲بهمن ۹۷ خیابان های ایران عزیز را مملو از گام های محکم و اراده های راسخ برای آغاز دهه پنجم و شروع تمدن نوین اسلامی خواهیم کرد .

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha