• جمعه / ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۴:۱۹
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-43197
  • خبرنگار : 50223

امام جمعه موقت یاسوج:

سپاه مقتدر جواب حادثه تروریستی جاده "خاش_ زاهدان" را خواهد داد

سپاه مقتدر جواب حادثه تروریستی جاده "خاش_ زاهدان" را خواهد داد
امام جمعه موقت یاسوج گفت: سپاه مقتدر اسلام جواب حادثه تروریستی جاده "خاش _ زاهدان" را خواهد داد.
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم در خطبه‌های نماز جمعه این شهر یاسوج با اشاره به فرمایشات راهگشای مقام معظم رهبری افزود: باید مسئولان از دولت گرفته تا مجلس این فرمایشات و خواسته‌های رهبری را در عمل سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی با اشاره به حادثه تروریستی محور "خاش_ زاهدان" و با بیان این که سپاه مقتدر اسلام جواب این حرکت کور تروریستی را خواهد داد، اظهارکرد: همان گونه که به عاملان جنایات تروریستی اهواز جواب داده شد این حرکت نیز جواب قاطعی خواهد گرفت.
امام جمعه موقت یاسوج اقتدار نظام جمهوری اسلامی را در منطقه بیش از هر کشور و دولت دیگری دانست و خاطرنشان کرد: قدرت‌های استکباری دیگر آسایش و امنیت گذشته را ندارند و رو به افول هستند و به همین خاطر است که هر بار با همراهی و همکاری کشورهای مرتجع منطقه و همکاری رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی دست به چنین اقداماتی می‌زنند.
موسوی‌اعظم راهپیمایی کم نظیر 22 بهمن امسال را دلیلی بر همراهی و پشتوانه مردمی انقلاب پس از چهار دهه دانست و تصریح کرد: وقتی در هوای برفی و بارانی سیل جمعیت در خیابان‌ها روانه می‌شوند نشان از همراهی همیشگی مردم با وجود همه مشکلات دارد.
وی ایجاد امیدواری در نسل جوان را یکی از مهمترین وظایف مسئولان دانست و ادامه داد: رهبری معظم همواره بر این موضوع تاکید دارند که باید در بین مردم و به خصوص نسل جوان امیدواری ایجاد کرد.
امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل کنونی اضافه کرد: آن هایی که انقلاب و امام را ندیده‌اند باید دستاوردهای انقلاب را به خوبی برایشان تبیین کنیم تا بیشتر به آرمان‌ها و اهداف والای انقلاب پی ببرند.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha