• شنبه / ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ / ۲۲:۱۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1400011405794
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

خدمت بی منت افتخار نیروی انتظامی است

خدمت بی منت افتخار نیروی انتظامی است

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در استان ضمن تقدیر از خدمات شایسته پلیس در سطح جامعه گفت: خدمت بی منت و بالا بودن سطح رضایتمندی مردم از افتخارات نیروی انتظامی است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم با حضور در کلانتری 16 بازار شهرستان تبریز ضمن تبریک سال جدید و اعیاد شعبانیه، خدمت به مردم را یکی از بالاترین ارزش ها عنوان کرد و گفت: امروز نیروی انتظامی توانسته به وظایف ذاتی خود که همان استقرار نظم و امنیت در جامعه و مبارزه قاطع با مخلان امنیت است به نحو احسن عمل کند و آسایش و آرامش مطلوبی را به مردم هدیه دهد.

وی با بیان این‌که خدمت بی منت و رضایتمندی مردم جزء افتخارات کارکنان خدوم نیروی انتظامی است، افزود: ماموران پلیس به ویژه کلانتری و پاسگاه‌ها حافظ جان، مال و ناموس مردم بوده و اقدامات انجام گرفته توسط این نیرو ملموس و بر هیچ کسی پوشیده نیست و این خدمت نزد پروردگار خدمتی مقدس و ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با اشاره به این‌که نیروهای مسلح و به خصوص نیروی انتظامی حافظان امنیت کشور هستند، تصریح کرد: حفظ نظم و امنیت داخل کشور، کاری بسیار دشوار است که پلیس با تلاش شبانه روزی به خوبی از عهده این وظیفه خطیر برای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان برآمده است.

و با بیان این‌که پلیس ایران پلیسی هوشمند و جامعه محور است، خاطرنشان کرد: محبوبیت و اعتماد مردمی بالاترین سرمایه پلیس بوده که فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی باید در حفظ و ارتقاء این سرمایه اجتماعی اهتمام بیشتری داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پایان پلیس ایران اسلامی را خدمتگزار و مدافع حقوق مردم و قانون برشمرد و گفت: نیروی پلیس علاوه بر این‌که باید خود را خادم ملت بداند و با سعه صدر و خوشرویی با شهروندان برخورد کند، از طرفی باید اقتدار و جدیت خود را در برابر هنجارشکنان نشان داده و با استفاده از ابزارهای قانونی مانع از بین رفتن نظم و امنیت در جامعه شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha