• جمعه / ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۶
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1400012010140
  • خبرنگار : 50214

اعمال محدودیت‌های سراسری کرونایی در استان یزد

اعمال محدودیت‌های سراسری کرونایی در استان یزد

ایسنا/یزد ستاد مقابله با کرونا در استان یزد با توجه به شرایط خطر و هشدار شدید، محدودیتهای یک هفته‌ای برای تمام شهرهای استان تصویب کرد.

ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد در اطلاعیه شماره ۱۰۵ خود به اطلاع مردم استان رساند که با آغاز موج چهارم شیوع کرونا در استان متأسفانه شاهد رشد موارد ابتلا و بستری ناشی از کرونا در روزهای اخیر هستیم به نحوی که استان را قرمز و در شرایط خطر و هشدار شدید قرار داده است.

در همین راستا ستاد استان مصوبات فوق‌العاده را داشته و ضمن اعلام آماده باش و هشدار جدی در سطح استان، محدودیت‌های وضعیت قرمز به صورت یکسان در همه شهرهای استان از تاریخ شنبه ۲۱ فروردین ماه به مدت یک هفته به شرح ذیل اعلام کرده است.

طبق مصوبه مذکور آموزش حضوری آموزشگاه‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها، تالارهای پذیرایی، قهوه خانه‌ها، موزه‌ها، سینماها، مهدکودک ها، شهر بازی‌ها، گیم‌نت‌ها و مراکز تفریحی آبی به طور کامل تعطیل خواهند بود.

فعالیت کلیه مشاغل صنفی به استثنای موارد ذکر شده نیز تا ساعت ۱۴ هر روز و تعطیلی مطلق پس از ساعت ۱۴ مجاز است ولی نانوایی‌ها، لبنیات، فروشگاه‌های مرغ و ماهی، قصابی، میوه فروشی و فروشگاه‌های بزرگ مجاز به فعالیت تا ساعت ۲۰ هستند. لازم به توضیح است فروشگاه ‌های بزرگ از ساعت ۱۴ تا ۲۰ مجاز به عرضه مواد غذایی هستند ولی بقیه بخش ها تعطیل است. همچنین رستورانها و اغذیه فروشی‌ها تا ساعت ۲۰ مجاز به فعالیت به صورت بیرون بر خواهند بود.

همچنین ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر استانی به همه شهرهای استان ممنوع خواهد بود و با تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۲ شب به صورت جدی برخورد می‌شود.

براساس این اطلاعیه، مراجعات عمومی، ملاقاتهای حضوری و جلسات اداری لغو و بر ارائه خدمات به صورت غیرحضوری تاکید می‌شود و هرگونه تجمع و برگزاری مراسم در آرامستانهای استان ممنوع خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha