• چهارشنبه / ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۰۹:۵۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400020100176
  • خبرنگار : 50243

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی:

شورای وحدت نمی‌تواند از ائتلاف‌های فرعی جلوگیری کند

شورای وحدت نمی‌تواند از ائتلاف‌های فرعی جلوگیری کند

ایسنا/خراسان رضوی رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی گفت: ساز و کار شورای ائتلاف در شرایط کنونی قادر است که به یک ائتلاف حداکثری برسد ،  اما این شورا قادر نیست که از ائتلاف‌های فرعی جلوگیری کند.

سیدمحسن بنی‌هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا با درخصوص فعالیت‌های این جبهه برای ششمین دوره انتخابات شورای شهر مشهد، اظهار کرد: چندین ماه است که از طریق تشکل‌های ۱۶ گانه جبهه پیروان در حال جمع‌آوری اطلاعات درباره کاندیداهای شورای شهر مشهد هستیم و تا کنون لیستی از کاندیداها را تهیه کرده‌ایم که شامل شصت نفر است که هر کدام از این کاندیداها توسط یک یا چند تشکیلات معرفی شده و صلاحیت آنها مورد تایید قرار گرفته است .

وی افزود: البته این لیست به تدریج ویرایش خواهد شد و احتمال کم یا زیاد شدن آن وجود دارد، شرط ورود نام یک کاندیدا به این لیست معرفی و ضمانت حداقل یکی از تشکل‌های جبهه پیروان است.

این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این سوال که آیا بناست تا این جبهه برای انتخابات شورای شهر لیست مجزا بدهد، بیان کرد: بنا نداریم که در این دوره به تنهایی عمل کنیم و می‌خواهیم با توجه به ساز و کارهای شورای ائتلاف اصولگرایان با آنها مشارکت کنیم، البته شعبه‌های تشکل‌های جبهه پیروان در شهرستان‌ها با توجه به شرایط هر شهرستان مستقل از استان عمل می‌کنند .

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی با تاکید بر اینکه تعدد لیست برای انتخابات شورای شهر مشهد مساله مورد قبولی از نظر ما نیست، ادامه داد: بنابراین ما به سهم خود سعی کردیم از ازدیاد لیست در مشهد جلوگیری کنیم، ولی در مشهد وجود یک لیست اصلی و چند لیست فرعی را بلامانع می‌دانیم، اما در شهرستان‌ها معتقد به استقلال آنها هستیم ، لذا به هویت شهرستان‌ها احترام گذاشتیم.

بنی‌هاشمی درخصوص برخی انتقادهای وارده به عملکرد شورای ائتلاف و شورای وحدت اصولگرایان در مشهد، تصریح کرد: با شورای ائتلاف همکاری داریم و برای انتخابات شورای شهر مشهد هم راستا با ساز و کار شورای ائتلاف عمل می‌کنیم اما به عقاید و عملکرد دوستانی که با شورای ائتلاف اختلاف نظر دارند احترام می‌گذاریم.

وی با تاکید بر اینکه ما قدرت انتخاب و عمل مردم و کاندیداها را بر تک صدایی در انتخابات ترجیح می دهیم، افزود: برای ما پرشورتر شدن انتخابات و احساس رضایت و آزادی مردم در انتخابشان بر برد و باخت در انتخابات اولویت دارد.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی با اشاره به اینکه ساز و کار شورای ائتلاف در شرایط کنونی قادر است که به یک ائتلاف حداکثری برسد ، بیان کرد: اما این شورا قادر نیست که از ائتلاف‌های فرعی جلوگیری کند و بهتر است که حق کاندیداهایی را که مایل نیستند با شورای ائتلاف همکاری کنند به رسمیت بشناسد و طرفین از اظهارات ناروا نسبت به یک‌دیگر خودداری کنند .

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha