• یکشنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۷:۰۴
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1400022618470

استاندار مطرح کرد:

تلاش برای ایجاد شور انتخاباتی در خراسان شمالی

تلاش برای ایجاد شور انتخاباتی در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: در مدت زمان باقی‌مانده به انتخابات ۱۴۰۰،  تلاش خواهیم کرد که شور انتخاباتی خوبی را در استان ایجاد کنیم.

محمد علی شجاعی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه به دنبال آسیب‌شناسی انتخابات مجلس در استان هستیم، اظهار کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی جزو ۴ استان برتر کشور در زمینه میزان مشارکت، بودیم و کم‌ تخلف‌ترین استان در انتخابات مذکور بودیم که این نشان از انسجام و اتحاد مردم استان دارد.
وی با تأکید براینکه به آسیب‌شناسی انتخابات اعتقاد جدی داریم، تصریح کرد: بررسی میزان مشارکت گروه‌های سنی مختلف در حال انجام است و به طور قطع پس از تکمیل آمار، برنامه‌ریزی مناسبی را در این خصوص انجام خواهیم داد.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی افزود: شهرستان اسفراین در انتخابات سال ۹۹ بیشترین مشارکت و بجنورد کمترین مشارکت را در بین شهرستان‌های استان داشتند و مشارکت مردم اسفراین در انتخابات ۶۹ درصد بود.
شجاعی با اشاره به اینکه میزان مشارکت مردم در انتخابات، در جوامع روستایی و شهری در خراسان شمالی متفاوت بود، اظهار کرد: در جامعه شهری میزان مشارکت کمتر از جوامع روستایی بود و براساس آسیب‌شناسی که انجام می‌شود، راهکارهای مربوطه نیز اجرایی خواهد شد.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی تصریح کرد: با کمک روحانیون، سفیران، فرمانداران، بزرگان سیاسی و... به دنبال ایجاد شور انتخاباتی در استان هستیم و افزایش میزان مشارکت در انتخابات و برگزاری انتخابات سالم از اهداف اصلی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha