• شنبه / ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۹:۵۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400032216061
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

شهردار اصفهان:

توسعه اصفهان بر اساس برنامه ۱۴۰۵ تداوم می یابد

توسعه اصفهان بر اساس برنامه ۱۴۰۵ تداوم می یابد

ایسنا/اصفهان شهردار اصفهان گفت: با بهره برداری از پروژه مجموعه پل ها و تقاطع چهار سطحی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، حلقه حفاظتی شهر اصفهان محقق می شود.

قدرت الله نوروزی، امروز(شنبه_ ۲۲ خرداد) در آئین بهره برداری از مجموعه پل ها و تقاطع چهار سطحی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در اصفهان، که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد،  اظهار کرد: با بهره برداری از این پروژه حلقه حفاظتی شهر محقق می شود. سالن اجلاس با هزینه ۱۰۰۰ میلیارد تومان در همین مسیر تقاطع چهار سطحی افتتاح شد. 

وی افزود: میدان ورزشکاران ورودی دولت آباد است و شش کیلومتر جاده فرزانگان ساخته شد و ۱۰ هکتار زمین آزاد شد و در خدمت مردم قرار گرفت و سالانه ۱۲ نفر کمتر کشته می شوند و تردد کامیون در مکان های پرتردد ممنوع می شود.

به گزارش ایسنا، شهردار اصفهان گفت: از پل آفتاب تا این نقطه ۷۲۰۰ متر است و برای آزادسازی مسیر ۵۰ هکتاری مذاکرات زیادی انجام شد. فقط برای همین پل با بنیاد مستضعفان مذاکره کردیم تا ۱۷ هکتار و در نهایت ۲۰ هکتار آزاد سازی شد.

نوروزی ادامه داد: در چهار سال گذشته این آزاد سازی ها انجام شده است و به زودی پلی جدید در کنار زندان مرکزی ساخته می شود. برای افتتاح این پل ها ۲۱۷ میلیارد تومان هزینه شده است. برای همین پل ها در یک روز ۸ هزار تن میلگرد خریداری شد. همه این اقدامات نتیجه همدلی ها و مدیریت استان بوده است‌. 

وی گفت: امروز شاهد حرکت پرسرعت خط دو مترو هستیم و در مقطع چهار ماهه به اندازه چهار سال کار شد. هشتاد و پنجمین افتتاح را شاهد هستیم و چند روز دیگر میدان شهدای هسته ای به بهره برداری می رسد.

شهردار اصفهان افزود: عدالت فضایی به نحو احسن اجرا شده است. تمام کوچه ها و خیابان های حصه آسفالت شده است و در خوراسگان سینما راه اندازی کردیم و این حرکت توسعه بر اساس برنامه ۱۴۰۵ تداوم خواهد یافت. 

نوروزی تصریح کرد:۲۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار تحت عنوان اوراق مشارکت برای اصفهان بودجه جذب کردیم و امیدواریم شاهد جاری شدن آب در زاینده رود باشیم و اصفهان باید محور گردشگری ایران باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha