• شنبه / ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ / ۲۲:۳۷
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400032216108
  • منبع : نمایندگی سمنان

مهرعلیزاده در گفت و گو با مردم استان سمنان:

مشکلات کشور تنها با همراهی خود مردم حل می شود

مشکلات کشور تنها با همراهی خود مردم حل می شود

ایسنا/سمنان نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری معتقد است که مشکلات امروز کشور تنها با همراهی خود مردم حل خواهد شد.

محسن مهرعلیزاده در گفت و گو با مردم سمنان که از طریق شبکه استانی پخش شد اظهار کرد: اینکه عده ای در بالا بنشینند و برای حل همه مشکلات برنامه ریزی کنند،شدنی نیست و حل مشکلات امروز با همراهی مردم شدنی است.

وی بنیان نهادن بنیادی برای راحتی و آسایش همه ایرانیان را هدف دولت خود برشمرد و افزود: کشور ما امروز در موقعیت بسیار حساس و خطیری است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، راه برون رفت از مشکلات اقتصادی جامعه را منوط به طراحی و تبیین یک برنامه دقیق اقتصادی دانست و خاطرنشان کرد: بررسی مشکلات اقتصادی امروز مردم ایران، اشتغال و تولید در کشور نیازمند اقدامات اصولی به دست مسئولان کار آمد است و نه نامسئولان.

وی با اشاره به ایجاد بی اعتمادی در بخش هایی از جامعه ادامه داد: اداره درست و علمی کشور تنها به دست فردی از جنس خود مردم شدنی است، تنها فردی از جنس خود مردم می تواند امید و اعتماد را در جامعه امروز ما افزایش دهد. 

مهر علیزاده با اشاره اینکه رفع مشکلات اقتصادی مردم نیازمند طراحی و تبیین دقیق برنامه های اقتصادی است، گفت: منفور کردن تولید و جلوگیری از بهبود کسب و کار جز شرمندگی برای سرپرست های خانوار ها حاصلی ندارد و باید برای رفع مشکلات و بهبود این اوضاع برنامه داشت.
وی از معیشت و مشکلات اقتصادی به عنوان مهمترین مشکل امروز مردم، نام برد و تصریح کرد: عرصه های مختلف اقتصادی نیازمند تخصص و تعهد یک نیروی انقلابی شبیه مردم است تا برنامه های دقیق اشتغال، قاچاق کالا و ارز ، گسترده کردن سفره مردم را به مردم ارائه کند و سواد اقتصادی در این زمینه را داشته باشد. 

این کاندیدای انتخابات اظهار کرد: تنها فهمیدن مشکلات مردم و بیان کردن آنها کفایت نمی کند، یک مسئول کارآمد باید با یک برنامه دقیق آحاد مردم را با برنامه های خود همراه کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha