• چهارشنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۱۲
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1400032619120
  • خبرنگار : 50040

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گیلان:

مهمترین دستاورد مشارکت حداکثری در انتخابات ناامیدی دشمنان است

مهمترین دستاورد مشارکت حداکثری در انتخابات ناامیدی دشمنان است

ایسنا/گیلان عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گیلان، اولین و مهمترین دستاورد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را ناامیدی دشمنان ایران اسلامی دانست و گفت: نگرانی دشمنان از اتکای نظام به مردم و نقش آفرینی آنان در عرصه های سیاسی و اجتماعی است.

محمد رضایی فرد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، اظهار کرد: یکی از پایه های محکم و استوار حکومت اسلامی تکیه بر مردم است.

وی به نقش و جایگاه مردم در اداره جامعه اسلامی اشاره کرد و افزود: بدون حضور مردم و با نادیده گرفتن نقش آنان مردم سالاری خدشه دار می شود و لذا حضور حداکثری مردم در انتخابات ضامن بقای حکومت اسلامی و الهام بخش بودن آن برای امت ها و ملت های آزاده دنیاست.

این عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گیلان، نقش مردم در انتخابات را نشان دهنده کارآمدی ایده مترقی امامت و امت برای اداره جامعه اسلامی دانست و تصریح کرد: انتخابات ها یکی از مظاهر حضور مردم در عرصه انتخاب مدیران عالی کشور است و لذا هم مردم و هم حاکمان نسبت به هم تکلیف بر عهده دارند.

رضایی فرد، حضور در انتخابات و انتخاب رئیس جمهور را حق آحاد جامعه ایرانی دانست و عنوان کرد: نه تنها شرکت در انتخابات حق ملی و شهروندی همه ماست، بلکه یک تکلیف دینی و شرعی نیز محسوب می شود.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای کم رمق جلوه دادن انتخابات و حضور حداقلی مردم پای صندوق های رای، خاطرنشان کرد: آنچه که موجب می شود دشمنان ایران اسلامی همواره نگران باشند، همین اتکای نظام به مردم و نقش آفرینی آنان در عرصه های سیاسی و اجتماعی است.

این عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گیلان، با بیان اینکه در کنار حضور حداکثری در انتخابات باید گزینش اصلح را مد نظر قرار دهیم، یادآور شد: تعالی جامعه اسلامی از دالان رشد سیاسی و اجتماعی و فرهنگی مردم می گذرد و لذا در جریان انتخابات به یک تفکر و ایده برای کشورداری رای می دهیم و هشت سال منتظر خروجی آن ایده می مانیم، اما نتیجه مورد نظر حاصل نمی شود و به سراغ یک ایده جدید و بکر می رویم.

وی یکی از معیارهای انتخاب اصلح را برخورداری از ایده های برآمده از شعارهای اصیل انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: اصلح کسی است که حرف ها و شعارهایش انقلابی باشد و کارنامه اش بیشترین تطابق را با آرمان های انقلاب داشته باشد.

رضایی فرد، با بیان اینکه مردم ایران به بلوغ لازم برای تشخیص اصلح رسیده اند، گفت: مشارکت مردم در انتخابات های مختلف زمینه ساز رشد سیاسی و اجتماعی آنان شده و امروز تشخیص اصلح کار دشواری نیست.

این عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گیلان، اولین و مهمترین دستاورد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را ناامیدی دشمنان ایران اسلامی دانست و تاکید کرد: حضور حداکثری مردم نوعی پشتوانه سازی برای ایجاد یک دولت قوی و مردمی و خادم و در خدمت آحاد ملت را فراهم می کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha