• چهارشنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ / ۲۱:۰۶
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1400032619781
  • منبع : نمایندگی ایلام

رئیس ستاد دکتر قاضی‌زاده هاشمی عنوان کرد

پیروزی قاضی‌زاده هاشمی، سلامی به توسعه همه‌جانبه

پیروزی قاضی‌زاده هاشمی، سلامی به توسعه همه‌جانبه

ایسنا/ایلام رئیس ستاد دکتر قاضی‌زاده هاشمی گفت: دولت سلام به تبع کشور برای هر یک از شهرستان‌های استان برنامه دارد که این برنامه‌ها نویدبخش توسعه همه جانبه استان ایلام است.

«حسن کرمی» در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: دکتر قاضی‌زاده هاشمی معتقد است که کشور جمهوری اسلامی ایران به منظور دفع هجمه‌ها و تهاجم شوم استکبار جهانی نیازمند جبهه ویژه و نگاهی نو برای آینده‌ی کشور است.

وی با بیان اینکه قاضی‌زاده هاشمی معتقد است که جمهوری اسلامی در طول 40 سال گذشته برای پروانه شدن و پرواز به سمت تمدن نوین اسلامی ، پیله‌سازی نموده است یعنی برای ایجاد مولفه‌های قدرت در کشور ایران ظرفیت‌سازی کرده است که این مولفه‌ها در گام دوم انقلاب به خوبی تبیین شده است.

رئیس ستاد دکتر قاضی‌زاده هاشمی در استان ایلام ادامه داد: از نظر دولت سلام فصل اول یعنی پیله‌سازی به انتهای دوره رشد و تکامل خود رسیده است و اکنون فصل شکافتن این پیله و پوست‌اندازی است تا جمهوری اسلامی با تکیه بر تجارب گرانبهای خود به سوی اهداف متعالی پرواز نماید لذا ما در دولت سلام این فصل را «پروانگی» می‌نامیم.

کرمی گفت: در دولت سلام شکافتن پیله‌ها به مفهوم انقلاب سازو کاری است که همان پیچ تاریخی است که این انقلاب سازوکاری، انقلابی در رویکردها ، کارکردها، ساختارها و مدیریت حکمرانی کشور است تا انقلاب را به آرمان بزرگ آن یعنی ایجاد تمدن نوین اسلامی نزدیک سازد.

وی ارکان دولت سلام را شفافیت، گفت و گو، عدم رانت و انحصار، عدالت و پاسخگویی اعلام و تاکید کرد: دولت سلام در صورت پیروزی دولتی مشارکتی، دولت مقررات گذاری، دولت ناظر، دولت تسهیل‌گر و در یک کلام دولت مردم خواهد بود.

رئیس ستاد این  نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: دولت سلام از هم‌اکنون برای هر استان با بهره‌گیری از کارگروه نظام مسائل کشور مشکلات و مسائل هر استان و شهرستان را احصاء کرده و برای آنها برنامه‌ریزی لازم انجام داده است.

کرمی با بیان اینکه دولت سلام به تبع کشور برای هر یک از شهرستان‌های استان برنامه دارد و دکتر قاضی‌زاده هاشمی این برنامه‌ها را در گفت‌و گو با مردم ایلام به خوبی تبیین کرد، ابراز امیدواری کرد در انتخابات 28 خرداد شاهد حضور حداکثری مردم در صحنه باشیم.

وی تاکید کرد: دکتر قاضی‌زاده هاشمی تا آخر رقابت‌ها حضور پیدا خواهد کرد از مردم استان خواست با مشارکت خود برگ زرین دیگری از تاریخ انقلاب اسلامی را رقم بزنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha