• پنجشنبه / ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۶
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1400032720056
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

آمادگی ۴۲ گروه عملیاتی برق برای روز انتخابات در خراسان جنوبی

 آمادگی ۴۲ گروه عملیاتی برق برای روز انتخابات در خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از آمادگی ۴۲ گروه عملیاتی و ۸۵ نفر از کارکنان این شرکت برای حفظ پایداری شبکه توزیع برق به منظور برگزاری هرچه بهتر انتخابات ۲۸ خرداد خبر داد.

مهدی دادگر، امروز پنجشنبه ۲۷ خرداد به رسانه‌ها اعلام کرد: به جهت افزایش امنیت و پایداری شبکه‌های برق در روز انتخابات و حتی روزهای قبل و بعد آن، اکیپ‌های عملیاتی این شرکت در حالت آماده‌باش هستند.

به گزارش ایسنا، وی با تاکید بر وضعیت مطلوب شبکه‌ها در حال حاضر افزود: در مجموع تعداد ۴۲ گروه عملیاتی با تجهیزات مورد نیاز به همراه ۳۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین همچنین ۱۲ دستگاه مولد برق اضطراری به مدت چهار روز (۲ روز قبل و یک روز بعد از انتخابات) در حالت آماده‌باش کامل خواهند بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از تجهیز سه شهرستان باقیمانده استان به دستگاه دیزل ژنراتور خبر داد و گفت: شهرستان‌های سرایان، زیرکوه و خوسف برای حفظ پایداری شبکه به دیزل ژنراتور با قدرت ۳۰ Kva مجهز شدند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تمامی شهرستان‌های استان به دیزل ژنراتور مجهز هستند، افزود: با توجه  به اهمیت صنعت برق در انتخابات به لحاظ الکترونیکی بودن فرایند رای‌گیری انتخابات شوراها برای هماهنگی و کنترل هرچه بهتر پایداری شبکه، جلسات کارگروهی مدیران ستادی و شهرستانی در این شرکت برگزار شده و هماهنگی‌های لازم با استانداری و فرمانداری‌ها نیز صورت گرفته است.

دادگر اظهار کرد: در راستای پشتیبانی کامل تامین برق در روزهای قبل و بعد از انتخابات مرخصی همکاران در سطح استان لغو شده است و تمامی عوامل و خودروهای عملیاتی و سنگین آماده‌باش هستند.

وی یادآور شد: شرکت در انتخابات به عنوان یک رویکرد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در تمامی مراحل زندگی تاثیرگذار است و از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون، نظام بر پایه رای مردم استوار بوده است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha