• جمعه / ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ / ۰۹:۰۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400032820546
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

/انتخابات ۱۴۰۰/

همکاران حوزه سلامت با حضور در انتخابات الگوی دیگر مردم شوند

همکاران حوزه سلامت با حضور در انتخابات الگوی دیگر مردم شوند

ایسنا/اصفهان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از تمام همکاران خود در حوزه سلامت خواست تا همان گونه که طی یک سال گذشته در زمینه دفاع از سلامت مردم الگو بوده اند، با حضور در این دوره از انتخابات، نقش یک الگوی دیگری را برای مشارکت اجتماعی مردم در انتخابات رقم بزنند.

آرش نجیمی صبح امروز (جمعه- ۲۸ خرداد ماه) در همان ساعات ابتدای رای گیری با حضور در ستاد اخذ رای شعبه خواجو اصفهان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروز به وصف تکلیف و انجام وظیفه به همراه برخی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی در انتخابات حضور پیدا کرده ایم.

وی از تمام همکاران خود در حوزه سلامت خواست تا همان گونه که طی یک سال گذشته در زمینه دفاع از سلامت مردم الگو بوده اند، با حضور در این دوره از انتخابات، نقش یک الگوی دیگری را برای مشارکت اجتماعی مردم در انتخابات رقم بزنند و موجب حضور متفاوت مردم در این دوره انتخابات شوند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان همچنین در جمع خبرنگاران در مورد رعایت پروتکل های برگزاری انتخابات، اظهار کرد: پیش از برگزاری انتخابات، ستاد مقابله با کرونا دستورالعمل های لازم را ارائه کرده است.

وی افزود: موضوع حذف اثرانگشت در صندوق های انتخابات و همچنین داشتن خودکارهای شخصی با توجه به شیوع کرونا کار بسیار خوبی است.

نجیمی به فضای باز پل خواجو اشاره کرد و گفت: این فضای باز با توجه به رفت و آمد هوا، بسیار کمک می کند.

وی به تمام دست اندرکاران انتخابات توصیه کرد در امر تهویه هوا و باز نگه داشتن پنجره ها تا آخرین لحظات اخذ رای در تمام شعب دقت نظر داشته باشند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: باید در بحث استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی تا پایان امروز در شعب اخذ رای دقت شود تا با رعایت پروتکل های بهداشتی مشکلی بابت کرونا در برگزاری انتخابات نداشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha