• جمعه / ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۶:۲۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400032821190
  • خبرنگار : 50253

/انتخابات ۱۴۰۰/

یک نماینده مجلس: مشارکت در انتخابات علاج تمام دردهای اقتصادی کشور است

یک نماینده مجلس: مشارکت در انتخابات علاج تمام دردهای اقتصادی کشور است

ایسنا/خراسان رضوی نائب رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی خراسان رضوی گفت: یکی از دلایلی که ما در بحث امنیت یکی از بهترین ها در دنیا هستیم حضور پر شور مردم در تمامی عرصه‌هاست. این حضورها می‌تواند در حوزه کشوری و منطقه‌ای تاثیر گذار باشد.

علی آذری در گفت‌وگو با ایسنا با تاکید بر اینکه انتخابات برای هر کشور و تفکر بین‌المللی ارزش دارد، اظهار کرد: اما در کشور ما با توجه به رصد های خارج از مرز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و امنیت کشور ما با حضور مردم در صحنه تضمین می‌شود.

وی افزود: یکی از دلایلی که ما در بحث امنیت یکی از بهترین ها در دنیا هستیم حضور پر شور مردم در تمامی عرصه هاست. این حضور ها می‌تواند در حوزه کشوری و منطقه ای تاثیر گذار باشد.

نماینده قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:  حضور حداکثری که ما در شهرستان قوچان شاهد هستیم نشان خواهد داد که مردم ما عاقل و پای کار هستند و می‌دانند که چه موقع و چه زمان حاضر شوند و آینده منطقه خود را تضمین کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مسئولان شهرستان قوچان اصل وحدت به توان هزار را برای خدمت  به مردم تعریف کرده اند، بنده هم به‌عنوان نماینده مردم شهرستان‌های قوچان و فاروج در چند روز گذشته ضمن بازدید و گفت‌وگوهایی که با مردم و نامزدها داشتیم توانستیم انرژی مضاعفی را به شهر وارد کنیم و خط بطلانی بر روی کلید واژه حضور حداقلی که معاندین به دنبال آن بودند بکشیم.

آذری اظهار کرد: امروز مردم قوچان با مشارکتی که خواهند داشت ثابت خواهند کرد که متعهد به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند چون این مشارکت علاج تمام درد های اقتصادی کشور خواهد بود و ما در آینده به زودی با انتخاب یک دولت کارآمد، جهادی و پای کار، شاهد کاهش مشکلات مردم و محرومیت‌زدایی خواهیم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha