• شنبه / ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ / ۰۹:۱۹
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400062719552
  • منبع : نمایندگی اردبیل

فرماندار اردبیل:

اورژانس جامع بیمارستان امام تا یک ماه آینده افتتاح می‌شود

اورژانس جامع بیمارستان امام تا یک ماه آینده افتتاح می‌شود

ایسنا/اردبیل فرماندار شهرستان اردبیل گفت: اورژانس جامع بیمارستان امام خمینی اردبیل تا یک ماه آینده افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

مسعود امامی یگانه ۲۷ شهریورماه در جریان بازدید از طرح‌های عمرانی و زیربنایی در شهر اردبیل اظهار کرد: با تلاش دانشگاه علوم پزشکی این مجموعه با پیشرفت ۹۵ درصد در مرحله تکمیل و بهره‌برداری قرار دارد که امیدواریم با نصب تجهیزات مورد نیاز تا یک ماه آینده ۴۰ تخت به مجموع تخت‌های بیمارستانی استان اضافه شود.

وی تصریح کرد: اورژانس جامعه بیمارستان امام خمینی اردبیل یکی از اورژانس‌های پیشرفته در سطح کشور است که قطعا در ارائه خدمات به هموطنان به تجهیزات و امکانات مدرن نیز آراسته خواهد شد.

فرماندار شهرستان اردبیل به ساخت کتابخانه مرکزی در دانشگاه و همچنین ساختمان دانشکده پیراپزشکی اشاره کرد و گفت: بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان برای احداث این پروژه‌ها هزینه شده و در زیربنای ۱۳ هزار متر مربع احداث و عملیات اجرایی آن در حال انجام است.

امامی یگانه افزود: برای تکمیل این پروژه‌ها به ۴۳ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز داریم که از ردیف‌های ملی و استانی تلاش خواهیم کرد تا این پروژه‌ها را در سال جاری آماده بهره‌برداری کنیم.

وی به بهبود شرایط کرونایی در اردبیل و خروج اردبیل از وضعیت قرمز اشاره کرد و ادامه داد: با فروکش کردن موج پنجم کرونا در شهرستان اردبیل و کاهش بستری‌ها و فوتی‌ها سعی بر این است تا فعالیت برخی از مراکز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان اردبیل انجام شود.

امامی یگانه در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: با تصمیم ستاد کرونای استان و شهرستان مقرر شد غذاخوری‌ها و بستنی‌ فروشی‌ها با ۲۵ درصد ظرفیت فعالیت خود را آغاز کنند و قطعا این مراکز موظف به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی هستند که دانشگاه علوم پزشکی تدوین و در اختیار آنها قرار داده است.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط شکننده کرونا در شهرستان اردبیل امیدواریم همچنان اهالی استان موازین بهداشتی را رعایت کنند تا در کنار آن کار واکسیناسیون که ۴۷ درصد جمعیت شهرستان را تاکنون وارد چرخه ایمن‌سازی کرده، به سرعت تکمیل و راه‌اندازی شود.

فرماندار شهرستان اردبیل بیان کرد: در میان مشاغل و گروه‌های شغلی مختلف کار واکسیناسیون سربازان نیروهای مسلح نیز آغاز شده و در اردبیل نیز این کار با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در حال انجام است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha