• شنبه / ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۹:۲۷
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400062720264
  • منبع : نمایندگی سمنان

خدمات‌دهی مرکز خدمات حوزه های علمیه به 2700طلبه سمنانی

 خدمات‌دهی مرکز خدمات حوزه های علمیه به  2700طلبه سمنانی

ایسنا/سمنان مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه استان سمنان از خدمات‌دهی این مرکز به بیش از 2 هزار و 700طلبه هم استانی خبر داد.

حجت الاسلام یزدان جمشیدی با بیان اینکه مرکز خدمات حوزه های علمی کشور در سال ۱۳۷۰ با دستور رهبر معظم انقلاب تاسیس شد اظهار کرد: ۲۷۰۰ طلبه در استان سمنان تحت پوشش مرکز خدمات حوزه های علمیه در ۲۳ حوزه علمیه استان سمنان هستند. .

وی افزود: مرکز خدمات حوزه های علمیه استان سمنان صرفاً به طلابی خدمات ارائه می‌کند که فعالیتی جز تدریس ، تحصیل و یا تبلیغ ندارند.

مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه استان سمنان خاطرنشان کرد:۹۵۰ طلبه تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی ، ۳۷۰ طلبه تحت پوشش بیمه سلامت و تمامی ۲۷۰۰ طلبه استان ، تحت پوشش بیمه تکمیلی است.

وی افزود:یکی از فعالیت‌های مرکز خدمات حوزه علمیه استان سمنان تشکیل صندوق شجره طیبه است که در طی ۶ ماه اول امسال یک میلیارد تومان تسهیلات به طلبه‌ها اعطا کرده است

جمشیدی خاطرنشان کرد: یکی از فعالیت‌های دیگر مرکز خدمات حوزه علمیه توجه به خانواده و امور فرهنگی است که در زمینه به طلبه‌ها و خانواده‌های آنها مشاوره‌های در بخش‌های حمایت ،  تحصیل ارایه نموده و همچنین همایش‌هایی را برای همسر و فرزندان طلاب برگزار کرده است.‌

مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه استان سمنان اضافه کرد: فعالیت دیگر مرکز خدمات حوزه های علمیه ، توجه به معیشت و توانمندسازی طلاب است که در این راستا قرارگاه حضرت خدیجه سلام الله علیها تشکیل شده است

وی با بیان اینکه در صددیم تا از طلاب استان سمنان حمایت و مشکلات آنان را برطرف کنیم ادامه داد: یکی از مشکلات مرکز خدمات حوزه های علمیه استان ،ساختمان اداری است از استاندار سمنان درخواست می‌کنیم در این راستا مساعدت کنند.

جمشیدی همچنین تصریح کرد: مرکز خدمات حوزه های علمیه استان در شهرستان شاهرود دارای نمایندگی و در سایر حوزه های شهرستانهای استان رابط دارد.‌

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha