• سه‌شنبه / ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۶
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1400063022606
  • خبرنگار : 50214

مدیر کل کمیته امداد یزد:

هیچ دانش‌آموزی نباید به علت مشکلات مالی از تحصیل بازنماند

هیچ دانش‌آموزی نباید به علت مشکلات مالی از تحصیل بازنماند

ایسنا/یزد مدیر کل کمیته امداد استان یزد با بیان این که این نهاد در تلاش است هیچ دانش‌آموزی به علت مشکلات مالی و اقتصادی از تحصیل بازنماند، گفت: امسال هم‌زمان با فرارسیدن بهار علم و دانش، حدود هفت هزار دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد با ورود به مدرسه سال جدید تحصیلی خود را آغاز می‌کنند.

«محمد شجاعان» با اشاره به اهمیت رسیدگی به وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت و فراهم کردن زمینه مناسب برای پیشرفت علمی و تحصیلی آنان، گفت: امسال هم‌زمان با فرارسیدن بهار علم و دانش، حدود هفت هزار دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد با ورود به مدرسه سال جدید تحصیلی خود را آغاز می‌کنند.

وی افزود: همچنین ۷۵۰ دانشجوی تحت حمایت در مقاطع مختلف کاردانی، کاردانی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه‌های مختلف سطح استان به تحصیل می‌پردازند.

مدیر کل کمیته امداد استان تصریح کرد: این نهاد در تلاش است هیچ دانش‌آموزی به علت مشکلات مالی و اقتصادی از تحصیل بازنماند و باعزت و احترام در کنار سایر دانش آموزان به کسب علم و دانش بپردازد و دغدغه‌ای جز تحصیل نداشته باشد.

وی ادامه داد: مردم نوع‌دوست و نیکوکار استان نقش مؤثر و ارزنده‌ای در یاری دانش آموزان بی‌بضاعت و مستمند دارند و مشارکت آنان در تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی بابیان اینکه این نهاد هرساله در آستانه سال جدید تحصیلی با برگزاری رویداد ملی شور عاطفه‌ها، فرصتی مناسب را برای مهرورزی خیران خیراندیش فراهم می‌کند، افزود: امسال نیز رویداد ملی شور عاطفه‌ها از بیستم شهریورماه هم‌زمان با سراسر کشور آغازشده است و تا یازدهم مهرماه برای تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند ادامه دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان یزد، شجاعان در پایان ضمن بیان این که در روز چهارشنبه هفتم مهرماه مراسم نمادین شور عاطفه‌ها دریکی از مدارس منتخب شهرستان یزد برگزار می‌شود، یادآور شد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ و همچنین کد دستوری# ۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه برای دریافت کمک‌های نقدی به‌صورت غیرحضوری در نظر گرفته‌ شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha