• چهارشنبه / ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ / ۰۷:۳۸
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1400063123002
  • منبع : نمایندگی ایلام

استاندار ایلام عنوان کرد؛

دفاع مقدس، تابلویی بی‌بدیل از ایستادگی در مقابل مستکبران

دفاع مقدس، تابلویی بی‌بدیل از ایستادگی در مقابل مستکبران

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: دفاع مقدس تابلویی بی بدیل و ماندگار از ایستادگی و آزادگی یک ملت آزاده در مقابل مستکبران عالم است.

دکتر محمدنوذری در پیامی اظهار کرد: هفته دفاع مقدس تداعی‌گر سلحشوری رزمندگان اسلام در عصر حاضر است که با دستان خالی و تنها با سلاح ایمان مقابل تجاوزگران ایستادند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیافتد. مقاومت هشت‌ساله ایران در جنگ تحمیلی نه‌تنها یک سند افتخار است بلکه نمایشی از عظمت و اراده ملتی بزرگ در مقابل تجاوزگران بشمار می‌رود.

در اینجا بایست گفت؛ دفاع مقدس تابلویی بی بدیل و ماندگار از ایستادگی و آزادگی یک ملت آزاده در مقابل مستکبران عالم است.

در این میان مردم غیور و شهیدپرور استان ایلام به‌عنوان مرزبانان غیور ایران اسلامی با ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق در دفاع از این مرزوبوم نقش بی‌بدیل و انکارناپذیری در ۸ سال دفاع مقدس ایفا نمودند و به شایستگی در آزمون بزرگ مرزداری و مرزبانی نمره قبولی گرفتند.

مردمانی که با بیش از ۳ هزار شهید و ۱۲ هزار جانباز باید پیش‌قراولان عرصه ایثار و شهادت در این مرزوبوم خطاب کرد.

دیار شهید پروری که دیروز با خون شهیدان عملیات‌های مختلف آذین‌گشته و به تربت پاک شهیدان ایران اسلامی مبدل شده و امروز این‌چنین خاک پای مسافران دشت کربلا را توتیای چشم خویش می کنند و به قدمگاه زائران سید و سالار شهیدان مبدل گشته است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از خداوند متعال سربلندی و توفیقات روزافزون مردم شریف ایران اسلامی بخصوص مردم ولایتمدار و همیشه درصحنه استان ایلام، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و نیروهای مسلح را تحت توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و در پرتو منویات امام راحل (ره) و فرماندهی معظم کل قوا مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مسألت دارم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha