• چهارشنبه / ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ / ۰۹:۰۶
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1400063123078
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

استاندار:

دستگاه‌های متولی میزان واکسیناسیون در سیستان و بلوچستان را افزایش دهند

دستگاه‌های متولی میزان واکسیناسیون در سیستان و بلوچستان را افزایش دهند

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: به منظور پیشگیری از شیوع موج جدید کرونا انتظار داریم همزمان با تامین واکسن توسط دولت، دستگاه‌های متولی در استان نیز به سرعت میزان واکسیناسیون روزانه را به ۲ برابر افزایش دهند.

به گزارش ایسنا حسین مدرس خیابانی در نشست ستاد استانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا اظهارداشت: هم‌اینک کشور و سیستان و بلوچستان از وضعیت آرامش نسبی از لحاظ شیوع کرونا برخوردار است و با توجه به اینکه کارشناسان امر نگران شیوع موج جدید این ویروس در ماه‌های آینده هستند تصمیم‌گیری و هدف گذاری برای واکسیناسیون همگانی در شرایط آرامش عقلایی‌تر و با اعتماد به نفس بیشتر خواهد بود.

وی افزود: میزان پوشش واکسیناسیون در تمامی شهرستان‌ها بایستی رصد و ضمن تامین واکسن مورد نیاز شهرستان‌ها به تناسب آن در صورت نیاز، مراکز جدید واکسیناسیون نیز در زاهدان و شهرستان‌ها ایجاد شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی جهت ترغیب مردم برای استقبال از واکسیناسیون را بسیار حائز اهمیت است و ادامه داد: فرهنگ‌سازی و تولید محتوا بایستی با اولویت در دستورکار دستگاه‌های فرهنگی و صدا و سیمای استان قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: صدا و سیما و دستگاه‌های فرهنگی با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی استان با تهیه برنامه‌های مستند و تولید محتوای مناسب در قالب مصاحبه‌های رادیویی و تلویزیونی، زیرنویس، پیام‌های هشداری و نصب بنر مردم را نسبت به موضوع واکسیناسیون ترغیب کنند ضمن اینکه در کنار اطلاع‌رسانی و ترغیب مردم، بحث ذخیره واکسن هم به تعداد مورد نیاز برنامه‌ریزی شود.

مدرس خیابانی تصریح کرد: مصوبات ستاد کرونا با اهمیت و به منزله قانون تلقی می‌شود و بایستی به طور کامل اجرایی شود.

وی با بیان اینکه سلامت و معیشت مردم دو موضوع مهم و دغدغه دولت است خاطرنشان‌کرد: در حوزه اقتصادی و هم در حوزه سلامت اقدامات اجرایی شروع شده و تا حصول نتیجه با جدیت ادامه خواهد داشت.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: اولین واکسن؛ بهترین واکسن است و از اینکه با توجه به گزارشات ارائه شده در این جلسه مردم استان از واکسن تولید داخل استقبال خوبی داشتند، خرسندیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha