• شنبه / ۳ مهر ۱۴۰۰ / ۲۳:۰۵
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400070301865
  • منبع : نمایندگی اردبیل

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل:

مقابله با کرونا اولویت اول سپاه حضرت عباس(ع)است

مقابله با کرونا اولویت اول سپاه حضرت عباس(ع)است

ایسنا/اردبیل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت:با تدابیر و اقدامات صورت گرفته و ورود بسیج و سپاه،روند واکسیناسیون در استان اردبیل سرعت گرفته است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت:با تدابیر و اقدامات صورت گرفته و ورود بسیج و سپاه،روند واکسیناسیون در استان اردبیل سرعت گرفته است.

سردار غلامحسین محمدی اصل قبل از ظهر سوم مهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد:در راستای تحقق منویات حکیمانه فرمانده معظم کل قوا و پیرو دستور فرمانده کل سپاه و تاکید ویژه به کلیه فرماندهان نواحی و رده های ذیربط سپاه استان،از توان انسانی،تجهیزاتی و امکانات موجود برای تسریع در امر واکسیناسیون استفاده شده است.

وی با بیان اینکه با ورود بسیج و سپاه روند واکسیناسیون در استان اردبیل سرعت گرفته است،بیان کرد:به همت بسیج و سپاه ۸ مرکز تجمیعی مستقل با بهره گیری از توان انسانی و تجهیزاتی، همه روزه با تمام ظرفیت در خدمت مردم هستند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد:یک مرکز واکسیناسیون خودرویی نیز در شهرستان پارس آباد با مشارکت بسیج و سپاه و شبکه بهداشت و درمان راه اندازی شده است و این مرکز نیز مشغول ارائه خدمات می باشد.

وی افزود:بسیج و سپاه خود را در کنار مدافعان سلامت می داند و برای متلاشی کردن ویروس کرونا،در ۱۳ مرکز تجمیعی واکسیناسیون نیز با دانشگاه علوم پزشکی استان همکاری و مشارکت می نماید.

محمدی اصل گفت:طرح واکسیناسیون محله محور و خانه به خانه برای جاماندگان بالای ۶۰ سال نیز با مشارکت مراکز بهداشتی در سطح استان اجرایی می شود و این فرایند همچنان تداوم خواهد داشت.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد:واکسیناسیون در روستاهای صعب العبور و فاقد خانه بهداشت نیز مهم و حائز اهمیت است و بسیج با هماهنگی مراکز بهداشتی در این امر نیز نقش آفرینی می کند تا اهالی این مناطق نیز واکسینه شوند.

محمدی اصل بیان کرد:فرصت خدمت به مردم را توفیق الهی می دانیم و وظیفه داریم با تمام وجود هر آنچه در اختیار داریم برای مقابله با ویروس کرونا و خدمت به مردم بسیج کنیم‌.

وی با قدردانی از زحمات جهادگران عرصه سلامت در استان اردبیل،گفت:امروز تفکر دفاع مقدس در نسل جوان انقلابی و جهادی تداوم دارد و این تفکر جهادی کشور را از سختی ها و بن بست ها خارج می کند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha