• شنبه / ۲۴ مهر ۱۴۰۰ / ۱۴:۵۰
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1400072416899
  • خبرنگار : 50448

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر:

شهرداری بوشهر ۲ هزار میلیارد تومان اموال غیرمنقول دارد

شهرداری بوشهر ۲ هزار میلیارد تومان اموال غیرمنقول دارد

ایسنا/بوشهر رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: شهرداری بوشهر بیش از ۲ هزار میلیارد تومان اموال غیرمنقول دارد که می‎‌توان آن را به چرخه منابع درآمدی و سرمایه‌‎گذاری تبدیل کرد.

جعفور پورکبگانی که در آئین معارفه شهردار جدید بوشهر با لباس پاکبانی حضور یافته بود اظهار کرد: مطابق با صحبت‌هایی که با حسین حیدری شهردار جدید بوشهر داشتم مقرر شد در بازدیدهای میدانی با لباس پاکبانی حاضر شویم ولی در نشست‏‌های رسمی و اداری وی مختار است.

وی افزود: شهردار جدید بوشهر باید از امروز تلاش و تفکرش خدمت به مردم باشد و بدون ادعا و با صداقت و کار جهادی مشکلات شهر بوشهر را جبران کرد چرا که این مهم تنها با تلاش جهادی و انقلابی محقق شدنی است.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر  تصریح کرد: شهرداری بوشهر بیش از ۲ هزار میلیارد تومان اموال غیرمنقول دارد که می‎‌توان آن را به چرخه منابع درآمدی و سرمایه‌‎گذاری تبدیل کرد اما لازمه این کار به کارگیری چهره‌‏های خوش فکر و خلاق برای کمک به مدیریت شهری است.

پورکبگانیخاطرنشان کرد:  تحقق این موضوع بعد از چهار سال چهره‌‏ای متفاوت از بوشهر برای جامعه و مردم ترسیم خواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر ضمن درخواست از استاندار بوشهر برای حضور هر ۲ ماه یکبار در نشست شورا و شهرداری بوشهر عنوان کرد: انتظار است زمینه حضور رئیس شورا و شهرداری مرکز این استان را در نشست شورای برنامه‌‎ریزی استان فراهم کند که این کمک به توسعه و عمران آبادانی شهر بوشهر است.

پورکبگانی اضافه کرد: انتظار می‌رود استاندار به مدیران دستگاه‎‌های اجرایی استان و شهرستان ابلاغ کند تا در برنامه‌‎های "۴۸ ماه خدمت و ۴۸ نشست پاسخگویی" در کنار شورا قرار داشته باشند تا از این طریق مطالبه‏‌های شهروندان بوشهری به صورت دقیق بررسی و پیگیری شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha