• یکشنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۰ / ۰۰:۲۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400072517174
  • منبع : نمایندگی سمنان

عدم روکش آسفالت ۴۸درصدی معضل راه های شاهرود

عدم روکش آسفالت ۴۸درصدی معضل راه های شاهرود

ایسنا/سمنان مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان (شاهرود) از عدم روکش آسفالت حدود نیمی از راه های تحت پوشش این اداره کل به عنوان جدی ترین معضل راه و شهرسازی شرق استان نام برد.

‍ عمیدی ، مدیر کل راه و شهر سازی شرق استان ( شاهرود) در دیدار با سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان اظهار کرد: مجموعا بالغ بر ۲۰۵۰ کیلومتر طول مسیر تحت نظارت اداره کل راه و شهر سازی شرق استان (شاهرود) است که از این میزان ۲۹۹کیلومتر در قالب بزرگراه ، ۳۰۰ کیلومتر مسیر فرعی و یک هزار و ۱۸۳ کیلومتر نیز راه روستایی است.‌

‍ مدیرکل راه و شهر سازی شرق استان (شاهرود)اضافه کرد: مهمترین مشکل جاده های تحت نظارت این اداره کل، عدم روکش آسفالت نزدیک به ۴۸ درصد از راه هاست. 

عمیدی افزود: از محل تبصره ۱۴، مبلغ ۸۱ میلیارد تومان‌ مصوب شده است که با این اعتبار می توان پروژه های حساس شرق استان را ساماندهی کرد. 

 وی با بیان اینکه پروژه جاده ای میامی- جبلان‌- کلاته خیج، جزو پروژه های جهش تولید استان معرفی شده است گفت: تلاش می کنیم که این پروژه ها را اجرایی و تکمیل کنیم.

‍ مدیر کل راه و شهر سازی شرق استان ( شاهرود) خاطرنشان کرد: ۳۳ میلیارد تومان از محل تبصره ۱۴ ، ابلاغ اعتبار شده که ۹ میلیارد از این‌مبلغ تخصیص یافته است‌. 

وی تصریح کرد: پروژه عباس آباد - کاهک به طول ۳۰ کیلومتر به عنوان یکی از پروژه های اقتصاد مقاومتی استان است که تا کنون ۵ کیلومتر از این مسیر به بهره برداری رسیده و مابقی این محور نیز ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

عمیدی افزود: ۵۴ کیلومتر از پروژه شاهرود به آزاد شهر در مسیر استان سمنان است که ۳۸ کیلومتر از این طرح اجرا و برای ۱۲ کیلومتر از ۱۵ کیلومتر باقیمانده نیز عقد قرارداد شده است‌.

وی گفت: بالغ بر ۶۵۰ پروژه باقیمانده مسکن مهر شاهرود از مجموع ۲۷۰۰ پروژه باقیمانده به اتمام رسیده و تحویل متقاضیان شده و همچنان ۲۰۵۰ پروژه ناتمام است.‌

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha