• دوشنبه / ۱۳ دی ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400101309543
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

معاون شهردار مشهد:

المان‌های امسال متناسب با نوروز، اعیاد شعبانیه و ماه رمضان خواهد بود

المان‌های امسال متناسب با نوروز، اعیاد شعبانیه و ماه رمضان خواهد بود
عکس آرشیوی است.

ایسنا/خراسان رضوی معاون خدمات شهری شهردار مشهد گفت: امسال المان‌های گل و المان‌های هنری متناسب با اعیاد شعبانیه، نوروز و ماه مبارک رمضان طراحی و اجرا خواهند شد.

مهدی یعقوبی در حاشیه بازدید از نمایشگاه ماکت آثار منتخب جشنواره بین‌المللی هنرهای شهری مشهد اظهار کرد: با توجه به احتمال کاهش محدودیت‌های کرونایی در نوروز امسال بعد از یک محدودیت دو ساله به دلیل شرایط کرونایی و در کنار آن همزمان شدن نوروز با اعیاد شعبانیه و بعد از آن ورود به ماه مبارک رمضان برنامه‌های استقبال از بهار را با توجه به این مناسبت‌ها طراحی کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: بر همین اساس در طراحی المان‌های مرتبط با بهار چه در بخش المان‌های هنری و چه در بخش المان‌های گل این مناسبت‌ها به صورت پررنگ دیده شده است، لذا برنامه‌های زیباسازی و آذین‌بندی شهر در ایام اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت مهدی(عج) در نوروز استمرار و در ماه مبارک رمضان با حال و هوای این ماه ادامه خواهد داشت.

یعقوبی با بیان اینکه با توجه به این مناسبت‌ها سعی شده بین المانهای گل و نور و المان‌های هنری تعامل و انسجام برقرار باشد، تصریح کرد: این هماهنگی‌ها باعث خواهد شد تا در نصب المان‌ها شاهد پراکنش مناسب در نقاط مختلف شهر به ویژه هسته مرکزی و حاشیه شهر باشیم و بر این اساس مردم در همه جای شهر شاهد برگزاری جشنواره‌های هنری، المان‌ها گل، نور و المان‌های هنری خواهند بود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد وی خاطرنشان کرد: اقدام خوبی که امسال در حوزه هنری آغاز شده است و نوروز شاهد آن خواهیم بود ایجاد پاویون‌هایی در نقاط مختلف شهر و اجرای جشنواره‌های مختلف در کنار این پاویون‌ها است.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه‌هایی که برای ایام نوروز پیش‌بینی شده است راه‌اندازی اتوبوس‌های گردشگری با همکاری معاونت عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد است که زائران و مجاوران را برای بازدید از المان‌های گل و المان‌های هنری و... در چارچوب تورهای گردشگری شهری به نقاط مختلف شهر خواهند برد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha