• چهارشنبه / ۲۹ دی ۱۴۰۰ / ۲۳:۴۷
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1400102922447
  • خبرنگار : 50294

استاندار کردستان:

مردم نباید نگران تامین نان باشند

مردم  نباید نگران تامین نان باشند

ایسنا/کردستان استاندار کردستان با تاکید بر اینکە مردم نباید نگران تامین نان باشند؛ گفت: در حال حاضر در زمینه تامین آرد و نان در استان مشکلی وجود ندارد.

اسماعیل زارعی کوشا امروز (۲۹دی ) در جلسه ستاد بحران استان کردستان اظهار کرد: با توجە بە اینکە ۸۰۰ واحد نانوایی در سطح شهر سنندج وجود دارد؛ لذا ۸۰۰ لوکیشن و ماشین‌آلات باید در اولویت کاری شهرداری قرار گیرد تا بتواند آرد مورد نیاز این نانوایی‌ها را تامین کند.

زارعی کوشا از نحوە عملکرد خدمات‌رسانی تاکسیرانی در شرایط بحرانی حال حاضر انتقاد و عنوان کرد: شهردار باید با کم‌کاری‌ها قاطعانه برخورد کند.

استاندار کردستان خطاب بە شهردار افزود: نباید اجازه داد که کم کاری برخی‌ها ضعف خدمات تاکسیرانی و مجموعه شهرداری را زیر سوال ببرد.

وی اظهار کرد: کارگران شهرداری علیرغم حقوق پایین به صورت شبانه روزی در سطح شهر مشغول ارائە خدمت هستند کە بسیار جای تقدیر و تشکر دارد. 

بە گفتە استاندار، بارش نعمت‌های الهی نباید با ضعف مدیریتی بە تلخی مبدل شود.

اسماعیل زارعی کوشا از عملکرد دستگاه‌های خدمات‌رسان مانند پلیس راه، توزیع برق، شرکت گاز، آب، راه و هلال احمر تقدیر کرد و افزود: بە دلیل عملکرد بە موقع دستگاەهای مذکور در شرایط بحرانی در ۲ روز گذشته علیرغم بارش‌ها و مسدود شدن برخی مسیرها شاهد حوادث ناگوار خودرویی و فوتی نبوده‌ایم.

وی ادامە داد: از همه مدیران استان خواستاریم که تمامی ظرفیت‌ها و امکانات در اختیار خود را در راستای خدمت‌رسانی به مردم بکارگیری کنند.

استاندار تاکید کرد: خوشبختانه همه مدیران استان پای کار بودند و نیاز است که برنامه‌ریزی بهتری در این زمینه صورت گیرد تا کم‌ و کاستی‌ها به ویژه در سنندج پوشش داده شود.

وی در پایان یادآور شد:  با کم کاری هیچ مسوولی مماشات نمی‌کنیم و لازم است همه دستگاه‌های نظارتی ضمن انجام رسالت خود با هرگونه تخلف و کم کاری در این زمینه برخورد کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha