• یکشنبه / ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۱:۰۸
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1401021810952
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

در قالب طرح جهاد آبرسانی انجام می شود؛

آبرسانی به ۵۰۰ روستای سیستان و بلوچستان تا پایان خردادماه

آبرسانی به ۵۰۰ روستای سیستان و بلوچستان تا پایان خردادماه

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: از۲ هزارو ۷۰۰ روستا طرح جهاد آبرسانی؛ عملیات آبرسانی ۵۰۰ روستا تا پایان خردادماه سالجاری آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، حسین مدرس خیابانی در ششمین نشست قرارگاه جهادی خیرین و نهادهای انقلابی اظهارداشت: ۲۴ درصد روستاها در طرح جهاد آبرسانی به این استان اختصاص دارد که در ۲ هزارو ۷۰۰روستا در این طرح آبرسانی می‌شوند.

وی ادامه داد: با توجه به پراکندگی و وسعت استان ۲۵ درصد اعتبارات طرح جهاد آبرسانی به سیستان و بلوچستان اختصاص پیدا کرده است.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: عملیات آبرسانی هشت روستا به اتمام رسیده و ۳۹۳ روستا تحویل زمین انجام شده همچنین ۱۴۲ روستا در یک هفته آینده تحویل زمین آن انجام می‌شود.

وی ادامه داد: بسته اشتغال سیستان تنظیم و در اختیار مقامات کشوری قرار دادیم که در آن ۲ هزارو ۵۰۰ فرصت شغلی در ۱۳ حوزه مصوب شد.

مدرس خیابانی بیان کرد: مدرسه سازی گسترش فضاهای آموزشی ساخت درمانگاه آبرسانی سه اولویت مهم گروه های جهادی در استان بوده که هم‌اینک در دستور کار گروه‌‍‌های جهادی قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت کار جهادی ما پروژه‌های مختلفی را در استان با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام آغاز کردیم.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی در توسعه استان اهمیت زیادی دارد چرا که دولت به تنهایی نمی‌تواند این منطقه را آباد کند.

وی با تاکید بر کار جهادی افزود: کاری که برای رفع محرومیت انجام می‌دهیم از جنس کار جهادی است بنابراین کار جهادی یعنی از موانع عبور کنیم.

مدرس خیابانی ادامه داد: عدالت آموزشی به معنی در دسترس بودن مراکز آموزشی یکی از اولویت‌های گروه‌های جهادی در سیستان و بلوچستان است.

وی بیان کرد: امروز در نقطه عطفی هستیم که بتوانیم از ظرفیت بسیج و گروه‌های جهادی استفاده کنیم چرا که هیچ کاری بدون کار جهادی به نتیجه نمی‌رسد.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به ظرفیت سپاه تاکید کرد: ما همه برای مردم خدمت کرده و هیچ منفعت شخصی نداریم و آمادگی داریم در قالب پروژه‌های مشترک خدمت رسانی کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha