• شنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۱:۱۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401022415560
  • منبع : نمایندگی سمنان

کمبود مرغ و تخم‌مرغ در استان پذیرفتنی نیست

تسریع در اجرای دو پروژه "قطب دامپروری مهدیشهر" و " کارخانه سیمان بیارجمند"

تسریع در اجرای دو پروژه "قطب دامپروری مهدیشهر" و " کارخانه سیمان بیارجمند"

ایسنا/سمنان استاندار سمنان بر ضرورت تسریع در اجرایی شدن هرچه سریع‌تر دو پروژه ایجاد "قطب دامپروری مهدیشهر" و " کارخانه سیمان بیارجمند" به عنوان دو مصوبه سفر رئیس‌جمهور به استان تاکید کرد.

سیدمحمدرضا هاشمی در کارگروه اقتصادی ، اشتغال و سرمایه گذاری استان سمنان که با موضوع پیگیری مصوبات اقتصادی و اشتغالزایی سفر رئیس‌جمهور به استان برگزار شد اظهار کرد: درحوزه تسهیلات اقتصادی سفر رئیس‌جمهور به استان، پیگیری‌ها برای جذب اعتبارات مصوب در تمامی بخش ها در دستور کار قرار دارد.

رئیس کارگروه اقتصادی ، اشتغال و سرمایه گذاری استان سمنان از کلیه دستگاه‌های اجرایی استان خواست: با جدیت تمام تلاش خود را برای جذب حداکثری اعتبارات عمرانی و اقتصادی سفر بکار گیرند.

وی با بیان اینکه پیگیری‌ها در خصوص رفع مشکلات کارخانه سیمان بیارجمند و تسریع در روند اجرایی ایجاد قطب دامپروری مهدیشهر و سایر مصوبات سفر در دستور کار است گفت: این مصوبه از مصوبات مهم سفر آیت الله ریییسی به استان هستند.

استاندار سمنان با اشاره به معضل کم آبی در استان خاطرنشان کرد: باید از اعتبارات موجود تخصیص یافته برای لایروبی و احیاء قنوات در روستاها به صورت مطلوب استفاده شود.

وی گفت: انتظار می‌رود در راستای حمایت از سرمایه گذاران، مدیران دستگاه های اجرایی متولی امر، تسهیل در امور را در برنامه کاری خود قرار دهند.

کمبود مرغ و تخم‌مرغ در استان پذیرفتنی نیست

هاشمی با اشاره به وضعیت بازار در روزهای اخیر از مسوولان استان خواست: افزایش و تشدید نظارت‌ها در سطح بازار با بکارگیری تمامی ظرفیت‌های موجود در دستور کار دستگاه های مسوول باشد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: نظارت بر خبازی‌ها طی یک برنامه‌ریزی مدون در سطح استان در حال انجام است و نگرانی در این حوزه وجود ندارد.

وی گفت: کمبود مرغ و تخم مرغ در استان به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید تلاش خود را در این حوزه بکار گیرند.

استاندار سمنان با بیان اینکه امروز تمامی مدیران باید به صورت جهادی و شبانه روزی برای خدمت رسانی مطلوب به مردم پای کار باشند ادامه داد: همه دستگاه های اجرایی استان ضرورت دارد در حوزه تنظیم بازار برای اجرای بهتر و مطلوب‌تر طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه ها پای کار باشند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha