• سه‌شنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۱:۰۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401022718188
  • منبع : نمایندگی سمنان

اجرای 550 برنامه بزرگداشت دفاع مقدس با مشارکت دستگاههای فرهنگی در استان سمنان

اجرای 550 برنامه بزرگداشت دفاع مقدس با مشارکت دستگاههای فرهنگی در استان سمنان

ایسنا/سمنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از اجرای بیش از 550 عنوان برنامه بزرگداشت دفاع مقدس توسط کارگروه فرهنگی، تبلیغاتی و اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت مناسبت های دفاع مقدس این استان خبر داد و گفت: از این تعداد بیش از 120 عنوان برنامه و فعالیت توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان اجرا شده است.

فرشید فلاح در نشست مشترک اعضای کمیته های بزرگداشت دفاع مقدس و گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل (ره) افزود: سایر برنامه ها توسط دستگاه های فرهنگی عضو این کمیته اجرا شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان سمنان کمیته فرهنگی، تبلیغاتی و اطلاع رسانی از فعالترین کمیته ها بوده است اظهار کرد: سال گذشته با مشارکت این کمیته چند برنامه ملی از جمله تولید و ارائه سرود و آهنگ بزرگداشت شهدا و نیز تولید چند فیلم کوتاه ارائه شده است و امیدواریم این روند در سالجاری با مشارکت دستگاههای عضو ادامه یابد.

رییس کمیته های فرهنگی، تبلیغی و اطلاع رسانی بزرگداشت مناسبت های دفاع مقدس و گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) استان سمنان در این نشست به بیان فعالیت ها و نشست های این کمیته در خصوص بزرگداشت 14 و 15 خرداد امسال پرداخت و گفت: دستگاه های فرهنگی عضو این کمیته برنامه های متنوعی را برای گرامیداشت سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب برنامه ریزی و ادارک دیده اند.

در این نشست که به ریاست احمد ریواده معاون استاندار سمنان برگزار شد نمایندگان دستگاههای عضو از حوزه هنری، آموزش و پرورش، کتابخانه های عمومی، سپاه پاسداران، صدا و سیما، کانون های فرهنگی هنری مساجد بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس و ... به ارائه برنامه ها و اقدامات انجام شده در خصوص بزرگداشت کناسبت های دفاع مقدس از جمله سوم خرداد و نیز سالگرد عروج ملکوتی پیر جماران خمینی کبیر (ره) پرداختند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha