• یکشنبه / ۱۲ تیر ۱۴۰۱ / ۱۲:۵۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401041208161
  • خبرنگار : 50471

مدیرکل بنیاد حفظ آثار همدان:

نگاه حزبی و جناحی باید کنار گذاشته شود

نگاه حزبی و جناحی باید کنار گذاشته شود

ایسنا/همدان مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: باید نگاه حزبی و جناحی را کنار بگذاریم و ملاک ما انقلاب و فرامین ولایت‌فقیه باشد.

به گزارش ایسنا، سردار مهدی ظفری روز یک‌شنبه ۱۲ تیر در جلسه شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان نهاوند که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: گنجینه دفاع مقدس دارای انسان‌هایی برجسته، با ایمان و مومن است که باید برای نسل جوان شناسانده شوند.

وی افزود: سردار سلیمانی نمونه برجسته‌ای از رزمندگانی است که با عشق به امام و ولایت‌فقیه همواره در حال جهاد بود.

ظفری ادامه داد: باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و هرکسی در هر مسئولیتی که قرار دارد باید به مردم خدمت کند و شهدا را مدنظر داشته باشد.

وی با بیان این‌که که اندیشه‌های شهدا باید برای نسل جوان ترویج شود، تصریح کرد: شهدا دسته‌بندی نداشتند و همه در خدمت انقلاب و اسلام بودند و به وظیفه عمل کردند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار استان خاطرنشان کرد: این دسته‌بندی‌ها را باید کنار بگذاریم و وحدت داشته باشیم تا بتوانیم کاری کنیم و مشکلی از مشکلات مردم را حل کنیم. 

ظفری اضافه کرد: شهدا دسته‌بندی نداشتند و همه در خدمت انقلاب و اسلام بودند و به وظیفه عمل کردند.

وی یادآور شد: رسانه‌ها باید از ظرفیت‌های رزمندگان و اندیشه‌های آن‌ها استفاده کنند و این اندیشه‌ها را در جامعه گسترش دهند.

وی در ادامه گفت: محور همه ما ولایت است و باید با گوش دادن به فرامین رهبر معظم انقلاب وحدت خود را حفظ کنیم چون از تفرقه و جناح‌بندی ضربه خوردیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار استان تصریح کرد: در دفاع مقدس همه به دنبال این بودند که بر دشمن پیروز شوند و همه گوش به فرمان امام راحل بودند و جناح‌بندی و حزب‌بازی معنایی نداشت.

ظفری در خاتمه با تأکید بر این‌که باید با کنار گذاشتن دسته‌بندی‌ها زیر پرچم انقلاب به مردم خدمت کرد، افزود: باید این نگاه حزبی و جناحی را کنار بگذاریم و ملاک ما انقلاب و فرامین ولایت‌فقیه باشد تا راه انقلاب را ادامه دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha