• دوشنبه / ۲۳ آبان ۱۴۰۱ / ۲۱:۰۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401082316268
  • خبرنگار : 50163

مسئول خانه‌های هلال جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد

هلال‌احمر بهترین ظرفیت برای ایفای نقش اجتماعی جوانان

هلال‌احمر بهترین ظرفیت برای ایفای نقش اجتماعی جوانان

ایسنا/زنجان مسئول خانه‌های هلال جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: هلال‌احمر بهترین ظرفیت برای ایفای نقش اجتماعی جوانان است.

حسن فراهانی شامگاه امروز (۲۳ آبان‌ماه) در دیدار با اعضای فعال و برگزیده رویدادهای فرهنگی جمعیت هلال‌احمر استان زنجان ضمن تبریک هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس سازمان جوانان، عنوان کرد: پایه و ستون این مجموعه، جوانان هستند که در طرح‌های مختلف مشارکت جدی داشتند که از جمله آنها می‌توان به نقش‌آفرینی جوانان در دوره شیوع بیماری کرونا اشاره کرد.

وی با بیان اینکه سرمایه اجتماعی یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها در نظام توسعه هر کشوری به شمار می‌رود، اظهار کرد: این مهم در همه فرایندهای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تاثیرگذار است.

این‌ مسئول  با تاکید بر اینکه سرمایه اجتماعی از سرمایه‌های علمی نیز ارزشمندتر است، متذکر شد: مهم‌ترین گروه‌هایی که‌ می‌تواند در افزایش سرمایه اجتماعی موثر باشند، جوانان هستند.

مسئول خانه‌های هلال جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران با توضیح این مطلب که همه گروه‌ها اعم از گروه‌های دانشگاهی، علما و سایر گروه‌های اجتماعی نیز هستند اما تاثیرگذاری جوانان بسیار زیاد است، افزود: سرمایه اجتماعی مهم‌ترین رکن در توسعه کشور محسوب می‌شود و همه مصمم هستیم کشور را در این مسیر قرار دهیم.

فراهانی با یادآوری اینکه در جمعیت هلال‌احمر به این موضوع توجه و تلاش شده از نیروهای جوان در ارکان مدیریتی و سایر مشاغل استفاده شود که به نوعی می‌توان گفت جوانان را باور کرده‌ایم، ادامه داد: امیدواریم این باور و واگذاری نقش‌ها و وظایف بیشتر محقق شود و کارها را بیشتر از گذشته به جوانان بسپاریم.

وی خاطرنشان کرد: هلال‌احمر بهترین ظرفیت برای گروه‌های جوانان است تا نقش اجتماعی را ایفا کنند و از طرفی نیز به توسعه کشور کمک کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha