• دوشنبه / ۳۰ آبان ۱۴۰۱ / ۱۰:۲۳
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401083020716
  • خبرنگار : 50491

مدیرکل راهداری گلستان خبر داد:

14 پایگاه ثابت و سیار آماده اسکان در راه‌ماندگان

14 پایگاه ثابت و سیار آماده اسکان در راه‌ماندگان

ایسنا/گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از فعالیت ۱۴ پایگاه ثابت و سیار اکیپ‌های راهداری برای اسکان در راه‌ماندگان برف و کولاک خبر داد.

عادل مصدقی امروز دوشنبه ۳۰ آبان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: طول راههای استحفاظی استان گلستان پنج هزار و ۲۵۰ کیلومتر است که متأسفانه طی چند ماه اخیر حدود ۹۰ کیلومتر از محورهای اصلی و شریانی استان به دلیل سرقت‌های مکرر کابل و ترانس‌های برق آنها، خاموش شدند.

وی با اشاره به اینکه روشنایی محورهای برون شهری جزو الزامات اصلی قانون نگهداری راه‌ها نیست، افزود: به منظور افزایش امنیت ترافیکی جاده‌ها و بنا بر ضرورت و اولویت بندی، در مناطق مسکونی و نقاط پرتصادف بزرگراه‌ها و محورهای اصلی و شریانی و نقاط مه گیر نسبت به برقراری روشنایی اقدام خواهیم کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان به تعامل راهداری و محیط زیست در توسعه راه‌ها اشاره کرد و متذکر شد: ۲۹ آبان ماه به عنوان روز جهانی یادمان قربانیان سوانح رانندگی نامگذاری شده که به مناسبت این روز نهمین جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان گلستان روز گذشته در محل پارک ملی گلستان با حضور اعضای این کمیسیون و فرمانداران شرق استان و دستگاه‌های ذی ربط به میزبانی سازمان محیط زیست برگزار شد.

مصدقی اضافه کرد: در نهمین جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های گلستان دستور کارهایی در خصوص وضعیت تصادفات، نقاط پرتصادف، ساماندهی دستفروشان حاشیه راه‌ها، اعتبارات تخصیص یافته برای ایمنی راه‌ها و دیدار با افراد حادثه دیده در تصادفات در دستور کار قرار گرفت، همچنین همه دستگاه‌های امدادی و خدماتی استان گلستان روز گذشته در فاصله هر ۱۰ کیلومتر در سطح استان مشغول گشت‌زنی بودند تا اهمیت این روز برای مردم احساس شود.

وی از آغاز زودهنگام طرح راهداری زمستانه در سال جاری خبر داد و ابراز داشت: با افزایش بارش‌های پاییزی، طرح راهداری زمستانه از ۱۵ آبان ماه جاری در سه هزار و ۶۰۰ کیلومتر از راهها و ۵۱ گردنه برفگیر استان به طول ۸۱۷ کیلومتر اجرا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از فعالیت ۱۴ پایگاه ثابت و سیار اکیپ‌های راهداری برای اسکان در راه‌ماندگان فصل زمستان خبر داد و یادآور شد: همچنین قرارگاه مرکزی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز بصورت شبانه روزی در ستاد فعال است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha