• شنبه / ۱۹ آذر ۱۴۰۱ / ۱۳:۵۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401091912560
  • منبع : نمایندگی زنجان

رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

مشکلات بخش خصوصی باید با اجتناب از موازی‌کاری برطرف شود

مشکلات بخش خصوصی باید با اجتناب از موازی‌کاری برطرف شود

ایسنا/زنجان رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: حل و پیگیری مشکلات بخش خصوصی باید با اجتناب از موازی‌کاری در بخش‌‍های مختلف انجام شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان، علی یگانه‌فرد جلسه مشترک هیئت نمایندگان اتاق زنجان و مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان با اشاره به حل و پیگیری مشکلات بخش خصوصی با همکاری سازمان صنعت معدن و تجارت در استان، اظهار کرد: عمده مشکلات بخش خصوصی و فعالان اقتصادی به دفعات و در جلسات مختلف بیان شده است و این مشکلات باید با اولویت‌بندی در بازه زمانی مشخص مورد اهتمام و بررسی و پیگیری و حل مسئولان قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه نتیجه حل مشکلات و خروجی آن باید برای فعالان بخش خصوصی و اقتصادی ملموس باشد، تصریح کرد: حل و پیگیری مشکلات بخش خصوصی باید با اجتناب از موازی‌کاری در بخش‌های مختلف انجام شود.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با تاکید بر آمادگی اتاق در همکاری‌های همه‌جانبه و منسجم با سازمان صنعت و معدن و تجارت استان، گفت: اتاق بازرگانی می‌تواند پیگیری و حل کارشناسی مشکلات فعالان اقتصادی و در بخش‌های آموزشی، پژوهشی، کارشناسی، روابط عمومی و رسانه تبلیغات و غیره همکاری‌های گسترده‌ای را داشته باشد.

یگانه‌فرد با اشاره به تدوین نقشه راه تجارت خارجی استان در سال ۱۳۹۹ و به روزرسانی آن به صورت سالانه، تصریح کرد: هدف از تدوین این نقشه‌راه، ایجاد یک ریل‌گذاری در مسیر توسعه تجارت خارجی و حرکت بر اساس یک نقشه راه مشخص و رسیدن به یک نتیجه ملموس و افزایش صادرات استان زنجان بوده است.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با اشاره به سفر سفیر برزیل به استان و بازدید از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری، ابراز کرد: ظرفیت‌های خوب استان و زمینه‌های همکاری مشترک با برزیل در صنایع غذایی و معدنی و ... می‌تواند در توسعه تجارت و اقتصاد استان زنجان نقش بسزایی را ایفا کند و این آمادگی وجود دارد تا با همکاری سازمان صمت استان امور را پیگیری کنیم.

مدیرکل صنعت، معدن تجارت استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به این که بین اتاق بازرگانی و سازمان صمت زبان مشترک وجود دارد که می‌تواند به تسهیل در پیگیری و حل مشکلات بخش خصوصی و توسعه اقتصادی استان زنجان کمک شایانی کند، ابراز کرد: پیگیری و حل مشکلات بر اساس اولویت‌بندی و به صورت موردی و بر اساس یک برنامه مشخص از جمله رویکردهای سازمان در دوره جدید است.

این مسئول با تاکید بر اینکه به دنبال کار جدی و حل مشکلات و استفاده مفید از زمان هستیم، تصریح کرد: برگزاری جلسات کارشناسی بین اتاق بازرگانی و سازمان صمت در راستای ایجاد ارتباط قوی و همچنین حل مشکلات بخش خصوصی و فعالان اقتصادی در دستور کار خواهد بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه در بخش معدن در استان جای کار بسیاری وجود دارد و پیگیری مطالبات بخش خصوصی و توسعه بخش معدن استان زنجان خواهیم بود، ابراز کرد: باید بر روی دانش و فنی در اتاق فکر ما کار بیشتری صورت گیرد که در این حوزه تشکل‌هایی چون اتاق می‌تواند کمک حال شایانی به سازمان صنعت معدن و تجارت کند.

وی در پایان توسعه دانش فنی را از جمله خواسته‌های اداره‌کل صمت استان از اتاق بازرگانی زنجان عنوان کرد و ابراز کرد: بر روی دانش فنی در رهنمون کردن سرمایه‌ها باید کار بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha