• سه‌شنبه / ۲۷ دی ۱۴۰۱ / ۱۰:۰۳
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1401102718334
  • خبرنگار : 50454

#سه‌شنبه_با_کتاب

معرفی کتاب «مدیریت در آینه تاریخ» توسط شهردار شهرکرد

معرفی کتاب «مدیریت در آینه تاریخ» توسط شهردار شهرکرد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری کتاب «مدیریت در آینه تاریخ» نوشته «رحیم عربیان»در دو جلد به چاپ رسیده است، این کتاب تجارب داخلی و خارجی از مدیریت در بازه‌های زمانی مختلف را بیان می‌کند.

امروز در ادامه پویش سه‌شنبه_با_کتاب، کتاب «مدیریت در آینه تاریخ » نوشته «رحیم عربیان» توسط محمدحسین واحدیان_شهردار شهرکرد معرفی می‌شود.

معرفی شناسنامه‌ای کتاب

کتاب مدیریت در آینه تاریخ دو جلد دارد و نویسنده آن نیز رحیم عربیان است که توسط انتشارات شورآفرین در سال ۹۲ به چاپ رسیده است.

این کتاب درباره...

این کتاب روند مدیریت را مشخص می‌کند و بیان می‌کند در ابتدا چه سیاست‌هایی درخصوص مدیریت وجود داشته است یعنی درواقع بیان می‌شود که در هر دوره‌ای از زمان یک نوع از مدیریت در مجموعه کشورها حاکم بوده است همچنین به این نکته توجه دارد که با توجه به تغییر نیازهای مردم و نحوه مطالبه‌گری آن‌ها، روش‌های مدیریتی نیز دچار تغییر شده است، درواقع می‌توان گفت تجارب داخلی و خارجی از مدیریت در بازه‌های زمانی مختلف در این کتاب مطرح شده است.

این کتاب را بخوانید چون...

به ما مواردی از جمله حق و حقوق شهروندان، نحوه ارتباط و تعامل با مردم... را آموزش می‌دهد همچنین بر این موضوع تاکید دارد که در مدیریت تنها دانش و آگاهی لازم نیست بلکه باید فرد در کنار این موارد مهارت‌ورزی و ارتباط مناسب و اصولی با مردم را نیز فرا بگیرد، نکته دومی که در کتاب مدیریت در آینه تاریخ به آن اشاره شده و سعی دارد آن را به مخاطبان فرا دهد هدفمندی و برنامه‌محور بودن در کارها است.

این کتاب را توصیه می‌کنم به...

مطالعه این کتاب توسط مدیران در بخش‌های گوناگون اعم از دولتی و خصوصی می‌تواند برای آن‌ها بسیار مفید باشد همچنین به افرادی که در حوزه‌های مختلف اجتماعی درحال فعالیت هستند و با مردم ارتباط دارند و یا دانشجویانی که در عرصه مدیریتی درحال تحصیل هستند توصیه می‌کنم این کتاب را مطالعه کنند.

این پاراگراف از کتاب را خیلی پسندیدم...

نگرش صرفا روشی است که انسان برای دیدن هرچیز و هرکس انتخاب می‌کند؛ نگرش ما شیوه‌ زندگی ما را، نوع احساسی که درباره دیگران داریم، تصویری که از خویشتن در ذهن داریم و نوع کاری که دوست داریم را تعیین می‌کند، نگرش ما منشا تمام حرکات ماست.

از یک تا ۵ به این کتاب امتیاز...

به این کتاب امتیاز ۵ می‌دهم چراکه برای خودم جذابیت زیادی داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha