• جمعه / ۷ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۰:۳۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401110704949
  • خبرنگار : 50310

رئیس‌کل دادگستری استان:

مجتمع شرکت‌های دانش بنیان لرستان ایجاد شود

مجتمع شرکت‌های دانش بنیان لرستان ایجاد شود

ایسنا/لرستان رئیس‌کل دادگستری لرستان خواستار ایجاد مجتمع شرکت‌های دانش بنیان استان شد.

محمد رزم در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری و اقتصاد مقاومتی مدنظر ایشان، همه ما مدیران در قبال آن وظیفه داریم.

وی ادامه داد: نزدیک به ۱۰ سال است که شعار راهبردی مقام معظم رهبری را مسائل اقتصادی تشکیل می‌دهد و شعارهای سال حول این مسائل است و ایشان انتظاراتی از مسئولان دارند، همه وظیفه داریم و احساس تکلیف می‌کنیم.

رزم افزود: رئیس قوه قضاییه نیز در بحث حمایت از سرمایه‌گذاری تأکید دارد و ما رؤسای دادگستری‌های استان‌ها و دادستان‌ها اجرای دستورالعمل ستاد اقتصاد مقاومتی را برعهده داریم، برآورده کردن انتظارات رئیس جمهور در خصوص معیشت مردم و رفع بیکاری و اشتغال جوانان را برعهده داریم.

رئیس‌کل دادگستری لرستان ادامه داد: در بازدید از این نمایشگاه به استعدادهای بالقوه، توانمندی‌ها و پتانسیل‌هایی که در استان وجود دارد افتخار کردم.

وی تصریح کرد: لرستان از استعدادهای درخشان و نخبگان جوان و خوبی برخوردار است ولی باید همه به ویژه دستگاه‌های اجرایی، قوه مقننه و قضاییه حمایت کنیم که استان در بخش‌های مختلف به جایگاه خود برسد.

رزم عنوان کرد: ما نباید انتظار داشته باشیم که حتماً سرمایه‌گذار یا مدیرعامل کارخانجات به سراغ مدیران اجرایی استان بیایند، بلکه ما باید به سراغ آن‌ها برویم، با آن‌ها جلسات پرسش و پاسخ و پیشنهادات بگذاریم.

رئیس‌کل دادگستری لرستان با بیان اینکه از نزدیک به ۳۰ شرکت دانش‌بنیان در این نمایشگاه بازدید کردم،اظهار کرد: لازم است زمینی به مساحت ۲۵ هکتار تملک شده و در اختیار آن‌ها قرار بگیرد و شرکت‌های دانش‌بنیان در یک جا مجتمع شوند؛ همه ما دست به دست هم دهیم و زیرساخت این مجتمع را از جهات مختلف آب، گاز، فیبر نوری، امنیت و ... فراهم کنیم.

وی بیان کرد: اعتقاد دارم در داخل این مجتمع استودیویی ایجاد شود تا شرکت‌ها هر روز خود را معرفی تا محصولات تولیدی شرکت‌های دانش‌بنیان بازارش را در داخل استان پیدا کند.

رزم افزود: لازم است شرکت شهرک‌های سنگ استان تشکیل شود و مشکلات آن‌ها را برطرف کنیم، تمام پیمانکاران بهره‌بردار سنگ‌ و معدن‌کاران اول سنگ‌ها را به سنگ‌بری‌های استان بدهند و بازارشان مال استان باشد نه اینکه سنگ‌ خام در کارخانجات استان‌های دیگر فرآوری شود.

رئیس‌کل دادگستری لرستان ادامه داد: دادگستری در ستاد اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل در جهت حمایت، جهش و رونق تولید و پیشگیری از تعطیلی کارخانجات تلاش خود را خواهد داشت.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha