• سه‌شنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۹:۳۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401111813648
  • منبع : نمایندگی سمنان

نماینده وزیر اقتصاد در استان اعلام کرد:

"وسمنان" قبل از سال در تابلوی بورس درج می‌شود/ پرداخت بخش دوم سود سهام عدالت‌ بزودی

"وسمنان" قبل از سال در تابلوی بورس درج می‌شود/ پرداخت بخش دوم سود سهام عدالت‌ بزودی

ایسنا/سمنان نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان وعده داد: شرکت سرمایه ‌گذاری سهام عدالت استان سمنان تا قبل از سال در تابلو بورس درج می‌شود.

علی‌رضا دیانی ۱۸ بهمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از ۳۹۲ هزار نفر در استان سمنان دارای سهام عدالت هستند که حدودا ۲۲۰ هزار نفر از آنان روش غیرمسقیم و مابقی روش مستقیم را انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه بخش عمده کارهای حسابداری این شرکت انجام شده است، ادامه داد: حسابرسی این شرکت استانی نیز در حال انجام است و با اتمام آن زمینه برای بازگشایی شرکت سرمایه ‌گذاری سهام عدالت استان سمنان با نماد "وسمنان" در بازار بورس فراهم می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان با اشاره به درخواست های سهامداران هم‌استانی گفت: اگرچه اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان به طور مستقیم وظیفه ای در این خصوص ندارد اما با توجه به اهمیت موضوع و مطالبه مردم استان، درخواست های سهامداران را پیگیری کرده است.

وی با بیان اینکه تنها کار حسابرسی‌ این شرکت باقی مانده اضافه کرد: تمامی حسابرسی‌ها انجام و در مجمع عمومی این شرکت استانی به تصویب رسیده است.

نماینده وزیر اقتصاد در استان با اشاره به پرداخت مرحله اول سود سهام عدالت سهامداران گفت: بخش دوم سود سهام عدالت اواخر این ماه یا ماه آینده به حساب سهامداران واریز خواهد شد.

وی با بیان اینکه میزان سود دریافتی سهامداران متفاوت است، افزود: سود سهامداران بسته به اینکه دارای سهام عدالت حدودا ۴۸۰ الی ۵۰۰ هزار تومان و یا یک میلیون تومانی هستند، متفاوت است. این رقم برای سهامداران حدودا ۵۰۰هزار تومانی بین یک میلیون و ۱۰۰ تا یک میلیون و ۲۰۰هزار تومان و برای سهامداران یک میلیون تومانی نیز بیش از دو میلیون و ۲۰۰هزار تومان است که در مرحله اول ۵۰ درصد آن پرداخت شده و لذا ۵۰ درصد باقیمانده قبل از پایان سال به حساب سهامداران واریز خواهد شد.

نماینده وزیر اقتصاد با بیان اینکه دولت سیزدهم به دنبال اعطای سهام جاماندگان است، تصریح کرد: متاسفانه این طرح به طور مناسبی اجرایی نشد و از همین رو ما در استان کارگران فصلی و یا اقشار کم درآمدی را داریم که به آنها این سهام تعلق نگرفته است.

وی با بیان اینکه دولت آیت الله رییسی اعطای سهام به جاماندگان را با مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و سه دهه اول ایثارگران شروع کرده افزود: فرآیند اعطای سهام به صورت متمرکز از تهران انجام و افراد نیازمند به مراجعه به دستگاه های استانی نیستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha