• پنجشنبه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۰:۳۴
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1401121108051
  • خبرنگار : 50040

امام جمعه املش:

مردمی شدن قرآن از آسیب های اجتماعی جلوگیری می کند

مردمی شدن قرآن از آسیب های اجتماعی جلوگیری می کند

ایسنا/گیلان امام جمعه املش با بیان اینکه مردمی شدن تلاوت قرآن از بسیاری از آسیب های اجتماعی جلوگیری می کند، گفت: انس با قرآن یکی از مطالبات رهبر انقلاب است، زیرا انس با قرآن و تدبر در قرآن و عمل به قرآن موجب نجات انسان می شود.

حجت الاسلام والمسلمین علی رنجبر در حاشیه برگزاری محفل قرآنی شعبانیه که شامگاه گذشته در مسجد اعظم املش برگزار شد، با اشاره به روایتی از امام صادق(ع)، بر انس جوانان و نوجوانان با قرآن تاکید کرد و گفت: تلاوت قرآن موجب می شود آیات نورانی وحی با گوشت و پوست و استخوان نسل جوان آمیخته شود.

وی ضمن قدردانی از بانیان محافل قرآنی شعبانیه، افزود: شاهد استقبال چشمگیر مردم شهرستان املش از محافل قرآنی هستیم و لذا باید این محافل را به صورت مردمی و مستمر برگزار کنیم.

امام جمعه املش با بیان اینکه مردمی شدن تلاوت قرآن از بسیاری از آسیب های اجتماعی جلوگیری می کند، گفت: انس با قرآن یکی از مطالبات رهبر انقلاب است، زیرا انس با قرآن و تدبر در قرآن و عمل به قرآن موجب نجات انسان می شود.

حجت الاسلام رنجبر بشر امروز را به دنبال آرامش دانست و بیان کرد: آرامش واقعی در پرتو قرآن محقق می شود و برگزاری محافل قرآنی زمینه ساز نورانیت جامعه هستند.

مردمی شدن قرآن از آسیب های اجتماعی جلوگیری می کند

هادی اسفیدانی، قاری ممتاز قرآن کریم نیز، با اشاره به اثرگذاری معنوی محافل قرآنی در سطح جامعه، خاطرنشان کرد: برگزاری سلسله محافل قرآنی یکی از برنامه های خوب جامعه قرآنی گیلان است و امیدوارم ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه شاهد حضور اقشار مختلف مردم در این محافل نورانی در کنار جامعه قرآنی استان هستیم، گفت: شور و حال خاصی در مساجد ایجاد شده و قطعا اثرات مثبت خواهد داشت.

این قاری قرآن، از اساتید قرآنی حاضر در این محفل خواست به برگزاری کلاس و کارگاه آموزش قرآن نیز برای مردم بپردازند و یادآور شد: مردم از این کلاس ها و کارگاه ها استقبال خواهند کرد، زیرا می توانند از حضور اساتید بین المللی قرآن استفاده بیشتری ببرند.

به گزارش ایسنا، این محفل با تلاوت هادی اسفیدانی، سجاد اکباتانی و محمدجواد علیزاده در مسجد اعظم املش برگزار شد.

مردمی شدن قرآن از آسیب های اجتماعی جلوگیری می کند

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha