• چهارشنبه / ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۷
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1402021307683
  • خبرنگار : 50204

آغاز عملیات پروژه بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی شهرستان شازند

آغاز عملیات پروژه بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی شهرستان شازند

ایسنا/مرکزی عملیات اجرایی پروژه بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی شهرستان شازند آغاز شد.

محمود احمدی بیغش ۱۳ اردیبهشت در آیین آغاز عملیات پروژه بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی شهرستان شازند اظهار کرد: در گذشته زحمات زیادی در راستای ساخت این بیمارستان کشیده شد که به دلایلی انجام نشد. با توجه به‌ اینکه پیگیری ها در دولت قبل بیهوده بود، پیگیری های مجدد در خصوص ساخت بیمارستان از حدود یک سال پیش آغاز شد و با توجه به اراده ای که در دولت سیزدهم وجود داشت، از معاون اجرایی رئیس جمهور درخواست شد این پروژه در دستور کار قرار گیرد.

نماینده شازند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از مصوبات سفر دولت در استان ساخت این بیمارستان توسط پتروشیمی بود، تصریح کرد: از صفر تا ۱۰۰ این پروژه هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

احمدی بیغش ادامه داد: این بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی است و عملیات اجرایی ساخت آن با پیمانکاری پتروشیمی شازند آغاز می شود، همچنین وزارت بهداشت نیز وظیفه نظارتی، تامین نیرو و تجهیزات پروژه را عهده دار خواهد بود، سهامدار عمده پتروشیمی نیز گروه توسعه ملی است.

وی اضافه کرد: ظرف ۴۸ ساعت ۴ هکتار زمین برای واگذاری به وزارت بهداشت از سوی شهرداری و شورای شهر انجام شد و این یک اقدام انقلابی بود. امید است این پروژه ظرف ۲ سال آینده طبق وعده به بهره برداری برسد.

احمدی بیغش خاطرنشان کرد: این بیمارستان تنها متعلق به شازند نیست و مناطق اطراف نیز می توانند برای درمان از این بیمارستان استفاده کنند، از طرفی با توجه به حوادثی همچون آتش سوزی و حوادث کار که در صنایع بزرگ رخ می دهد نیاز است این بیمارستان دارای بخش سوانح و سوختگی نیز باشد.

نماینده شازند در مجلس گفت: بیش از ۳۰ سال است که پتروشیمی به مردم خوراک آلودگی داده ولی اکنون با این کار، این مضرات را جبران خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha