• پنجشنبه / ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402022113621
  • خبرنگار : 50039

مدیرکل نوسازی مدارس گلستان خبر داد:

بهسازی ۲۰۰ کلاس درس گلستان توسط ۲۵ گروه جهادی

بهسازی ۲۰۰ کلاس درس گلستان توسط ۲۵ گروه جهادی

ایسنا/گلستان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان از بهسازی ۲۰۰ کلاس درس توسط ۲۵ گروه جهادی در سال گذشته خبر داد و گفت: این ظرفیت در سال‌جاری افزایش می‌یابد.

وحید فراهی ظهر امروز پنج‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در همایش جهادگران استان گلستان با بیان اینکه جهادگران مسئولیت خطیر خدمت در مناطق کم‌برخوردار، محروم و نیازمند را بر عهده گرفته‌اند، اظهار کرد: ساخت، توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی از وظایف سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس است.

وی با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم در تقویت جمع‌سپاری و واگذاری کارها به گروه‌های جهادی، ادامه داد: مقام معظم رهبری در دستورالعمل گام دوم انقلاب به موارد بسیار مهمی تاکید کرده‌اند که تحقق آنها نیازمند تعامل جمعی و احساس مسئولیت با روحیه جهادی است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گلستان با تاکید بر اینکه باید شعار "ما می‌توانیم" سرلوحه کارها باشد، افزود: با اقدامات ارزشمند گروه‌های جهادی در سال ۱۴۰۱ حدود ۲۰۰ کلاس درس در سراسر استان گلستان بهسازی، تعمیر، شاداب‌سازی و رنگ‌آمیزی شد.

وی تحقق این کار بزرگ را ماحصل تلاش بی‌وقفه ۲۵ گروه جهادی در استان گلستان با حدود ۲۰۰ جهادگر از همه گروه‌های سنی دانست و خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود این ظرفیت در سالجاری افزایش یابد.

این مقام مسئول از انتخاب یک حوزه به عنوان دستیار جهادی در استان خبر داد و اضافه کرد: افرادی که تمایل دارند در زمینه تعلیم، تربیت و بهسازی فضاهای آموزشی کمک کنند می‌توانند به اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و حوزه مذکور مراجعه تا به گروه‌های جهادی معرفی می‌شوند.

وی از معاونت‌های پشتیبانی ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها به عنوان عضو کارگروه و مسئول پذیرش متقاضیان همکاری در گروه‌های جهادی نام برد و تصریح کرد: ایجاد سایت جمع‌سپاری از اقدامات بزرگ در سال‌جاری است که از این طریق از ظرفیت همه خیرین داخل و خارج استان استفاده خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا؛ در این جلسه گزارش اقدامات بسیج سازندگی، قرارگاه جهادی آزادشهر، بسیج دانشجویی آزادشهر، گروه جهادی رامیان، بسیج مهندسی گمیشان، قرارگاه جهادی گنبدکاووس، گروه جهادی مینودشت، قرارگاه جهادی کردکوی، گروه جهادی گالیکش، بسیج دانشجویی علی‌آبادکتول، گروه جهادی بندرگز، گروه جهادی گرگان و دیگر قرارگاه‌ها و گروه‌های جهادی فعال در استان گلستان توسط نمایندگان آنها ارائه شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha