• شنبه / ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۹:۱۴
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1402032012755
  • خبرنگار : 50134

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی:

دولت سیزدهم در تلاش برای احیای امر مردمی سازی است

دولت سیزدهم در تلاش برای احیای امر مردمی سازی است

ایسنا/آذربایجان غربی دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی گفت: دولت سیزدهم در تلاش برای احیای امر مردمی سازی است.

سیداحمد عبودتیان ۲۰خرداد در ادامه سفر به ارومیه دومین جلسه شورای اداری آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه در دهه ۶۰ توجه به مردمی سازی بیشتر بود و در دهه ۷۰ یک تفکری امر مردمی سازی را از بین برد و اکنون دولت جدید در تلاش برای احیای امر مردمی سازی است، اظهار کرد: مدیریت اوضاع و تولید ماسک در دوران کرونا یکی از نمونه های مردمی سازی و حضور قشرهای مردم در میدان بود. 

وی افزود: مهمترین مسئله امروز بروکراسی است چرا که بروکراسی دشمن مردمی سازی است و دولت درحال رفع برخی بروکراسی های پیش روی مردمی سازی است.

وی بااشاره به اینکه عامل برخی از فسادها نبود نظارت است، تصریح کرد: باید از نیروهای مردمی برای نظارت برامور کشور استفاده کرد چراکه با ورود مردم بر امر نظارت جلوی برخی فسادها گرفته خواهد شد.

عبودتیان خاطر نشان کرد: افراد شایسته باعنوان حلقه میانی می توانند راهگشای مسایل باشند اما متاسفانه در برخی مسایل فرهنگی و اقتصادی شاهد نبود حلقه میانی هستیم. 

دستیار رئیس جمهور در امور مردمی سازی خاطر نشان کرد: حضور در بین مردم بسیار مهم است چراکه مردمی بودن زمینه اعتماد راایجاد می کند. 

وی بااشاره به اینکه امام خمینی (ره) از اول انقلاب  بر مردمی سازی و حضور قشرهای مردم در میدان تاکید داشتند، یاد آور شد: تشکیل ۹۷نهاد بصورت مردمی و انقلابی توسط امام و رهبری نشان از اهمیت امر مردمی سازی است و بسیج نیز یک اتفاق بزرگ مردمی است.

عبودتیان خاطر نشان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب رهبر انقلاب تاکید دارند که مردم میدان داری کرده و در صحنه حضور داشته باشند. 

دستیار رئیس جمهور در امور مردمی سازی یاد آور شد: مردم با وجود برخی گلایه مندی ها هنوز مشتاق حضور در میدان هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha