• جمعه / ۱۶ تیر ۱۴۰۲ / ۰۶:۵۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402041609828
  • خبرنگار : 50604

تا پایان سال صورت می گیرد

۳۰۰۰ سری جهیزیه به زوج های تحت پوشش کمیته امداد گلستان اهدا می شود

۳۰۰۰ سری جهیزیه به زوج های تحت پوشش کمیته امداد  گلستان اهدا می شود

ایسنا/گلستان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان با اشاره به اینکه تا پایان سال ۳ هزار سری جهیزیه به زوج‌های تحت پوشش این نهاد هدیه می شود، افزود: در ۴ ماهه نخست سال ۵۵۰ نو عروس ازدواج کردند که ۲۵۰ سری جهیزیه در نوبت اول اهدا و تا  قبل از فرا رسیدن ماه محرم سری دوم نیز توزیع خواهد شد.

مراسم جشن ازدواج و اهدا ۲۵۰ سری جهیزیه به زوج‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) گستان بعدازظهر پنجشنبه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ با حضور غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان و خانواده های آن ها در سالن جامعه المصطفی العالمیه گرگان برگزار شد.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان در این مراسم ضمن تبریک عید سعید غدیرخم و ازدواج زوج‌های تحت حمایت این نهاد اظهار کرد: مجموعه کمیته امداد با اجرای برنامه‌های متفاوت در راستای حمایت از خانواده، جوانی جمعیت، افزایش ازدواج و فرزندآوری گام بر می‌دارد.

عیسی بابایی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) در عرصه‌های مختلف بیش از ۵۰ نوع خدمت به خانواده تحت پوشش این نهاد ارائه می‌دهد، افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان علاوه بر این خدمات، برای افراد تحت پوشش این نهاد جلسات مشاوره رایگان در سه دوره قبل ازدواج، بعد ازدواج و ویژه کسانی که متارکه کرده‌اند، برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه کلاس‌های مشاوره قبل از ازدواج با هدف تشویق جوانان برای شروع زندگی برگزار می‌شود، افزود: کلاس‌های مشاوره بعد از ازدواج با هدف تحکیم خانواده و کلاس‌های ویژه‌ای نیز برای کسانی که سرپرست خانوار در زندان به سر می‌برد برگزار می‌شود تا از متلاشی شدن این خانواده‌ها جلوگیری شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان از فعالیت رایگان کلینیک روانشناسی برای خانواده‌های تحت پوشش نهاد و دهک‌های پایین جامعه خبر داد و افزود: سال گذشته با حمایت خیرین ۲ هزار و ۷۰۰ سری جهیزیه به ارزش ۹۰ میلیارد تومان به خانواده‌های کم برخوردار تحویل داده شد.

۳۰۰۰ سری جهیزیه به زوج های تحت پوشش کمیته امداد  گلستان اهدا می شود

بابایی با اشاره به اینکه امسال در دهه امامت و ولایت در اولین سری اهدا جهیزیه، ۲۵۰ سری جهیزیه شامل پنج قلم کالای اساسی به زوج‌های تحت پوشش این نهاد هدیه شد، گفت: علاوه بر اهدا کالاهای اساسی، سرپرست خانواده از تسهیلات خدمات اشتغال و آموزش مهارت‌های کسب و کار بهره‌مند می‌شود تا بتوانند زنگی آبرومندانه‌ای را تشکیل داده و به رونق تولید در کشور نیز کمک کنند.

وی با اعلام اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان تا پایان سال ۱۴۰۲ تعداد ۳ هزار سری جهیزیه به زوج‌های تحت پوشش این نهاد اهدا می‌کند، افزود: در ۴ ماهه نخست سال ۵۵۰ نو عروس ازدواج کردند که ۲۵۰ سری جهیزیه در نوبت اول اهدا و تا  قبل از فرا رسیدن ماه محرم سری دوم نیز توزیع خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha