• یکشنبه / ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402052213609
  • خبرنگار : 50161

در راستای جهاد آبرسانی استان زنجان محقق شد؛

اجرای ۲۰۰ میلیارد ریال طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره

اجرای ۲۰۰ میلیارد ریال طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره

ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب استان زنجان گفت: امسال ۵ طرح آبرسانی روستایی در شهرستان خرمدره با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال انجام شده و به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

علیرضا جزءقاسمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: طرح آبرسانی به روستای نصیرآباد واقع در بخش مرکزی شهرستان خرمدره با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال انجام شد.

وی افزود: این طرح شامل احداث ۱۱ کیلومتر شبکه توزیع آب، ۲ کیلومتر خط انتقال، یک باب مخزن ذخیره‌سازی آب با ظرفیت ۱۰۰۰ مترمکعب و یک باب ایستگاه پمپاژ است که به زودی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

این مسئول عنوان کرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب تر به مشترکان این روستا، عملیات استانداردسازی ۸۷۰ فقره انشعاب برای جمعیتی افزون بر دو هزار و پانصد نفر نیز انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب استان زنجان گفت: حفر و تجهیز یک حلقه چاه جایگزین برای روستای نصیرآباد نیز به عمق ۱۸۰ متر و با دبی ۲۰ لیتر در ثانیه در دست اقدام بوده و با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: عملیات احداث مخزن ذخیره آب ۱۰۰۰ مترمکعبی روستای سوکهریز در شهرستان خرمدره نیز با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال و با پیشرفت ۷۰ درصدی در دست اجرا است.

جزء‌قاسمی گفت: عملیات اصلاح شبکه روستای سوکهریز هم با هدف کاهش حوادث و اتفاقات آب به طول ۱۲ کیلومتر و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در دستور کار قرار داشته و به زودی آغاز می‌شود.

وی افزود: عملیات احداث ۴ کیلومتر خط انتقال برای روستای «باغ دره» و بهره‌برداری از چشمه دوم این روستا با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام شد.

این مسئول یادآور شد: طرح آبرسانی به روستای باغ دره با مشارکت اهالی و تامین لوله توسط قرارگاه بسیج سازندگی استان انجام پذیرفت که با اجرای آن جمعیتی بالغ بر ۴۰۰ نفراز خدمات تامین آب شرب سالم و پایدار بهره‌مند شدند.

وی بیان کرد: احداث ۲ کیلومتر خط انتقال و بهره برداری از چشمه دوم روستای «فلج» در شهرستان خرمدره نیز با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلون ریال انجاام شد.

مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان خاطرنشان کرد: رفع تنش آبی در روستای هدف گردشگری «انجلین» با بهره‌برداری از چشمه دوم این روستا و احداث ۴۰۰ متر خط انتقال نیز از دیگر اقدامات شرکت آبفا در شهرستان خرمدره در سال‌جاری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha