• سه‌شنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402060704751
  • خبرنگار : 50163

فرماندار خرم‌دره:

تعیین‌تکلیف زمین‌های اصناف از مطالبات مردم خرم‌دره است

تعیین‌تکلیف زمین‌های اصناف از مطالبات مردم خرم‌دره است

ایسنا/زنجان فرماندار خرم‌دره گفت: تعیین‌تکلیف زمین‌های اصناف از مطالبات مردم خرم‌دره است.

فیاض محبی، امروز (۷ شهریورماه) در جلسه شورای اداری شهرستان خرم‌دره که با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی و به مناسبت هفته دولت برگزار شد، با اشاره به توسعه اعتبارات شهرداری‌ها، عنوان کرد: با تزریق این اعتبارات اتفاقات مثبت و خوبی در شهرستان به ویژه در حوزه عمران شهری و آسفالت کوچه و معابر خرم‌دره رقم خورد.

وی با بیان اینکه خرم‌دره دارای ۲۰۰ کوچه خاکی است که عملیات آسفالت‌ریزی در برخی از آنها در حال انجام است، تصریح کرد: برخی از کوچه‌ها و معابر خرم‌دره هنوز هم خاکی هستند که رفع این مشکل نیازمند اهتمام جدی است.

این مسئول با اشاره به اینکه امسال ۹۹ پروژه در هفته دولت در شهرستان به بهره‌برداری رسید، تصریح کرد: اعتبار این پروژه‌ها ۴۴۲ میلیارد تومان است. از مجموع این پروژه‌ها ۱۲ پروژه در حوزه سرمایه‌گذاری و اشتغال است؛ راه‌اندازی این واحدها برای ۱۹۹۴ نفر اشتغال‌زایی به دنبال داشته است.

وی با بیان اینکه شهرستان خرم‌دره دارای مشکلاتی در برخی از حوزه‌ها است، یادآور شد: هر چند برخی موارد حل شده اما تعدادی دیگر نیازمند توجه استان و تخصیص اعتبارات لازم است که از جمله آنها می‌توان به پروژه فاضلاب شهری اشاره کرد.

فرماندار خرم‌دره با بیان اینکه در حوزه فضای آموزشی از میانگین استانی عقب هستیم که همین امر سبب افزایش مراجعه اولیا شده است، افزود: مجموعه ورزشی شهید خرمی نیز دارای مشکلاتی است که همین مشکلات سبب شده است خرم‌دره نتواند میزبان مسابقات ورزشی باشد.

در ادامه این جلسه رئیس دادگستری خرم‌دره نیز با تاکید بر اینکه حل مشکلات زمین‌های اصناف یکی از مهم‌ترین مطالبات و از دغدغه‌های اصلی شهرستان به شمار می‌رود، عنوان کرد: اکثر کسانی که این زمین‌ها را خریداری کرده‌اند از اقشار کم درآمد جامعه بوده و تعیین تکلیف این زمین‌ها از خواسته‌های به حق آنان است.

علی جعفری با تاکید بر اینکه بحث تغییر کاربری این زمین‌ها باید از طریق وزارت پیگیری شود، تصریح کرد: از مسئولان مرتبط درخواست داریم که پیگیری‌های ملی و استانی لازم را در این زمینه انجام دهند تا شرمنده مردم نباشیم.

دادستان خرم‌دره نیز در این جلسه با اشاره به اینکه یکی از مطالبات عمومی مردم شهرستان که بسیار مهم به شمار می‌رود زمان‌بندی مصوبات است، تاکید کرد: انتظار مردم این است که مصوبات بعد از طرح در جلسات فراموش نشوند که از نمونه‌های آن می‌توان به موضوع فاز سه گلدشت اشاره کرد.

زین‌العابدین صالحی با اشاره به اینکه پیگیری نکردن مصوبات سبب می‌شود که اعتماد و حسن‌ظنی که نسبت به آنها وجود دارد مورد خدشه قرار گیرد، یادآور شد: انتطار داریم پیگیری این مصوبات در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha