• یکشنبه / ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۲:۱۵
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402061912173
  • منبع : نمایندگی اردبیل

رئیس انجمن سینمای جوان اردبیل عنوان کرد

جوانان هنرمند سفیران فرهنگی و نام‌آوران ایران اسلامی هستند

جوانان هنرمند سفیران فرهنگی و نام‌آوران ایران اسلامی هستند

ایسنا/اردبیل رئیس انجمن سینمای جوانان ایران دفتر اردبیل این انجمن را متعلق به تمام جوانان دانست و اظهار کرد: جوانان هنرمند، سفیران فرهنگی و نام آوران ایران اسلامی هستند.

میردولت موسوی، ۱۹ شهریور در جریان مراسم تجلیل از همکاران اجرایی هفته فیلم و عکس، نمایشگاه عکس محرم و سومین اردوی فیلمسازی انجمن سینمای جوانان ایران که با حضور مدیران کل امور فرهنگی و اجتماعی و امنیتی و انتظامی استانداری و تعدادی از فیلمسازان پیشکسوت، هنرجویان و عکاسان در دفتر انجمن سینمای جوان برگزار  شد، ضمن بیان اینکه این انجمن متعلق به تمام جوانان است و گفت: جوانان هنرمند، سفیران فرهنگی، افتخارآفرینان و نام آوران ایران اسلامی هستند.

وی از تعداد کثیر جوانان که آدرس انجمن را پیدا کرده و با حضور در انجمن سینمای جوان اردبیل از امکانات آموزشی و تولیدی آن به نحو احسنت استفاده کرده اند و با حضور در مجامع ملی و بین المللی برای ایران اسلامی و اردبیل افتخار آفرینی می کنند، ابراز خرسندی کرد و ادامه داد: در کنار این همه تلاش و فعالیت اتفاقات مبارکی می افتد که باعث امیدواری بیش از پیش جوانان هنرمند و هنرجویان انجمن می شود.

موسوی به برگزاری هفته‌های فیلم و عکس و جشنواره‌های استانی، نمایشگاه‌های عکس و سومین اردوی فیلمسازی انجمن سینمای جوانان ایران به میزبانی استان اردبیل اشاره کرد و افزود: اگر حمایت‌های حوزه امنیتی، سیاسی و فرهنگی استانداری و در رأس آن‌ها شخص استاندار نبود، این رویدادهای فرهنگی و هنری مهم اتفاق نمی‌افتادند.

رئیس انجمن سینمای جوان اردبیل با اذعان بر فعالیت ۳۷ ساله اش در انجمن سینمای جوانان ایران دفتر اردبیل خواستار حمایت بیش از پیش مدیران و متولیان فرهنگی استان از جوانان فیلمساز شد و ضمن اشاره به بی سرپناهی انجمن سینمای جوانان بعد از گذشت قریب چهار دهه عنوان کرد: از مدیر کل امور امنیتی، انتظامی، فرهنگی و اجتماعی استانداری درخواست می کنیم تا جوانان و پیشکسوتان این انجمن را در برآورده شدن این آرزوی دیرین یاری کنند.

جوانان هنرمند سفیران فرهنگی و نام‌آوران ایران اسلامی هستند


هم کلامی با هنرمندان باعث افتخار است

در ادامه علی محبوبی پور، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری با بیان اینکه هم کلامی با هنرمندان باعث افتخار است، افزود: خدا را شاکرم که در این مقطع توفیق همراهی با هنرمندان و جوانان فیلمساز و عکاس نصیب مان شده است.

وی ادامه داد: سفرهای متعدد به نقاط مختلف کشور و دنیا به بنده ثابت کرده است که جوانان ما جوانانی بسیار فهیم، توانمند و پرانرژی هستند و بنده خود را متعهد می‌دانم در حد توان تلاش خود را برای تأمین خواسته‌های هنرمندان انجمن سینمای جوانان انجام دهم و در خدمت این هنرمندان عزیز باشم.

جوانان هنرمند سفیران فرهنگی و نام‌آوران ایران اسلامی هستند



رضوان باقلاچی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری نیز در این دیدار با اشاره به برگزاری شایسته کنگره شهدای استان، قدردانی امام جمعه اردبیل از هنرمندان در برگزاری هنرمندانه کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اعلام کرد و افزود: باید بیش از پیش از توانمندی‌های هنرمندان استان در این زمینه‌ها بهره ببریم.


وی با اشاره به اینکه کارهای بزرگ از مکان‌های کوچک برمی‌خیزد، گفت: انجمن سینمای جوانان اردبیل هم از مجموعه‌هایی است که در مکان کوچک فعالیت دارد ولی آثار بسیار بزرگ تولید می کند که درخشش آنها در مجامع ملی و بین المللی باعث فخر و مباهات ماست ولی این افتخار نباید در حد چنین جلساتی باقی بماند.

باقلاچی در ادامه به مسئولیت بسیار سنگین مسئولین استان در قبال هنرمندان اشاره کرد و ادامه داد: ما باید زمینه‌های ایجاد زیرساخت‌های لازم در حوزه‌های مختلف مخصوصا فرهنگ و هنر در استان را فراهم کنیم و این باعث خرسندی است که استاندار در این زمینه دغدغه دارد.

وی در خصوص برگزاری سومین اردوی فیلمسازی انجمن سینمای جوانان ایران در استان اردبیل گفت: زمانی که رئیس انجمن سینمای جوان اردبیل در مورد برگزاری اردو صحبت کرد، گفتیم که ما پشتیبان انجمن و هنرمندانش بوده و خواهیم بود و مسائل مالی را حل خواهیم کرد و الحمدالله شرمنده نشدیم.

باقلاچی اضافه کرد: بنده زمانی لذت بردم که سه اثر تولید شده را در مراسم اختتامیه دیدم و بسیار افتخار کردم که در مدت زمانی بسیار محدود سه اثر برجسته تولید شد و این نشان دهنده لیاقت بسیار بالای شما است و ما باید بازوی همت خود را قوی‌تر کنیم تا بتوانیم بسترهای فعالیت را برای شما عزیزان فراهم کنیم.

 در ادامه این نشست از همکاران اجرایی هفته فیلم و عکس، نمایشگاه عکس محرم و سومین اردوی فیلمسازی و نیز همکاران تولیدات و برنامه های انجمن سینمای جوانان استان اردبیل با اهدای لوح تقدیر و هدایای ویژه تجلیل شد.

جوانان هنرمند سفیران فرهنگی و نام‌آوران ایران اسلامی هستند


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha