• چهارشنبه / ۲۶ مهر ۱۴۰۲ / ۱۸:۰۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402072619053
  • خبرنگار : 50036

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان در جمع راهپیمایان:

حمله به کودکان کار حرمله‌های تاریخ است

حمله به کودکان کار حرمله‌های تاریخ است

ایسنا/همدان نماینده ولی‌فقیه در استان همدان اعلام کرد: حمله به کودکان کار حرمله‌های تاریخ است و فراموش نشود شمشیر مختارها آماده است، رژیم صهیونیستی برای حفظ امنیت خود کودکان و زنان را می‌کشد.

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی عصر چهارشنبه، ۲۶ مهر در راهپیمایی ضدصهیونیستی در جمع مردم همدان، با بیان اینکه راه نجات بشریت و مظلومان عالم ظهور است، اظهار کرد: امروز غضب و خشم مقدسی نسبت به رژیم صهیونیستی غاصب در دل همه مردم است و از ملت بزرگ ایران اسلامی تشکر می‌کنم که همیشه عظمت و بزرگی خود را در عرصه‌های تاریخی نشان داده و همواره طرفدار مظلوم بوده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه همه باید از کوتاهی‌های خود استعفار کنیم، تصریح کرد: پیامبر همواره تذکر داده‌اند از یکدیگر حمایت و یاری کنید بنابراین کشورهای اسلامی باید از کوتاهی‌های شکل گرفته در کشورهای اسلامی استغفار کنند، رفتارهایی که شبیه نازی‌ها و وحشیانه است و کشتن زنان و کودکان در هیچ کجای عالم پذیرفته شده نیست.

شعبانی‌موثقی اعلام کرد: حمله به کودکان کار حرمله‌های تاریخ است و فراموش نشود شمشیر مختارها آماده است، رژیم صهیونیستی برای حفظ امنیت خود کودکان و زنان را می‌کشد.

وی با اشاره به اینکه دنیا باید کودکان زخمی و به شهادت رسیده در آغوش مادر و پدر خود را باید ببیند، اذعان کرد: رژیم صهیونیستی می‌خواهد با قربانی کردن کودکان، امنیت خود را حفظ کند.

امام جمعه همدان تصریح کرد: سنت قطعی الهی و وعده داده شده پیامبر اسلام پیروزی قطعی جریان حق است بنابراین انسان‌های با وجدان و با عظمت تاریخ بدانند، صهیونیست را اسلام از بین خواهد برد و کسانی‌که غیرت دینی دارند ولو مسلمان نباشند، اجازه نمی‌دهد این طوفان خاموش شود.

وی بیان کرد: امروز نیاز به وحدت و اقدام عملی است و علاوه بر این خروش‌ها، امروز کشورهای اسلامی تنها نباید محکوم بکنند. میلیون‌ها نفر در کشور ما اعلام آمادگی برای اقدام عملی حذف این غده سرطانی می‌کنند پس باید کشورهای مختلف از این خشم مقدس برای اقدام عملی حذف رژیم صهیونیستی استفاده کنند.

شعبانی‌موثقی ادامه داد: چند سال پیش انتفاضه با سنگ مبارزه می‌کرد و کشورهای عربی متحد شدند و با رژیم صهیونیستی جنگیدند و شکست خوردند. البته هنوز جوانان اسلامی وارد عرصه نشده‌اند اما رشد جریان مقاومت به لطف جمهوری اسلامی دیده می‌شود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha