• شنبه / ۲ دی ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402100200435
  • خبرنگار : 50378

زمان ارسال آثار به هفتمین جشنواره ابوذر تمدید شد

زمان ارسال آثار به هفتمین جشنواره ابوذر تمدید شد

ایسنا/خراسان رضوی رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی از تمدید ۲ هفته‌ای زمان ارسال آثار به هفمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خبر داد.

مهدی شاد با اعلام این خبر اظهار کرد: از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان دعوت می‎کنیم آثاری را که از پنجم اسفند ماه ۱۴۰۱ تا اول دی‌ماه ۱۴۰۲ تولید و منتشر کرده‌اند به این جشنواره ارسال کنند.

وی با اشاره به زمان ارسال آثار تولیدی افزود: بازه انتشار آثار ثابت است و فقط زمان ارسال آثار به مدت ۲ هفته تمدید می‌شود و علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار منتشر شده را تا ۱۵ دی‌ماه ۱۴۰۲ به آدرس اینترنتی https://aboozarfestival.com/ ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی ادامه داد: محورهای هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی شامل «امام رضا(ع) ولی نعمت فکری، مادی، معنوی مردم»، «جهاد تبیین، راز و اصالت گفت‌وگو با مردم»، «مطالبه‌گری از مسئولین تا حل مسئله»، «بازنمایی سیما و نمانامِ مشهد رضوی»، «رسانه، مسئولیت اجتماعی و کاهش گسست اجتماعی»، «خراسان رضوی، شاهراه شرق و توسعه اقتصادی»، «خراسان بزرگ، خاستگاه هنر و ادبیات حماسی و اساطیری»، «خشکسالی، از اقلیم و مدیریت منابع تا همراهی مردم»، «فرهنگ شهروندی»، «خانواده و مسئله جمعیت»، «ورزش همگانی، سلامت اجتماعی» و «الگوی سوم؛ زن با هویت و نقش آفرین» است.

شاد در خصوص قالب‌های ارسال آثار گفت: گزارش مکتوب (خبری، تحقیقی و تحلیلی)، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر (همراه با بخش ویژه‌ تیتر عکس‌خوان)، عکس (همراه با بخش ویژه مجموعه عکس)، گزارش ویدئویی، مستند، پادکست، برنامه رادیویی، برنامه‌سازی تلویزیونی، پوستر، اینفوگرافی و صفحه آرایی قالب‌هایی است که خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای می‌توانند آثار خود را به جشنواره ارسال کنند.

بر اساس گزارش روابط عمومی جشنواره رسانه‌ای ابوذر، رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی یادآور شد: نشریات دانشجویی، رشته‌توییتِ موضوعی- تحقیقی، منبرهای مجازی و رسانه‌های محلی نیز بخش‌های ویژه این جشنواره هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha