• چهارشنبه / ۴ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402110403163
  • خبرنگار : 50035

فرمانده سپاه همدان:

نیاز به شبکه‌سازی وسیع مردمی برای تقابل با دشمن داریم

نیاز به شبکه‌سازی وسیع مردمی برای تقابل با دشمن داریم

ایسنا/همدان فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: برای رسیدن به این باور که در درگیری و تقابل با دشمن در جنگ ترکیبی هستیم، به شبکه‌سازی وسیع مردمی نیاز داریم.

سردار مظاهر مجیدی چهارشنبه ۴ بهمن در آیین تجلیل از فعالان و کنشگران امر به معروف و نهی از منکر استان همدان، اظهار کرد: یکی از اشکالات موجود جامعه این است که هنوز برخی باور نکرده‌اند که درگیر جنگ ترکیبی یعنی جنگ نرم و تهاجم فرهنگی هستیم این درحالیست که اگر باور داشته باشیم، رفتار و تلاشمان فرق می‌کند.

وی افزود: زمان دفاع مقدس این باور به یقین رسیده بود اما وقتی زمان گذشت و در آرامش قرار گرفتیم و دوران سازندگی رسید و روبه جلو آمدیم، از ذهنمان خارج شده که آیا درگیر جنگ هستیم یا نه؟ این موضوع شاید برای خواص قابل مشاهده باشد اما چه کنیم به جامعه برگردد و مردم هم احساس کنند در جنگ قرار دارند؟

وی اضافه کرد: درست است که جنگ سخت در کشور ما نیست اما در جبهه ما قرار دارد و در جنگ نرم هم همین‌گونه است به طوری‌که درگیری‌ها به شدت ادامه یافته و ادامه‌دار است و شاید در آینده سخت‌تر هم شود.

فرمانده سپاه همدان تأکید کرد: اگر به این باور برسیم که در درگیری و تقابل هستیم، می‌توان کاری از پیش برد در غیر این صورت نمی‌شود کاری کرد بنابراین به شبکه‌سازی وسیع مردمی نیاز داریم.

وی ادامه داد: تمام دستگاه‌ها از ستاد امر به معروف و نهی از منکر و سپاه و بسیج گرفته تا صداوسیما و آموزش و پرورش باید شبکه بزرگی تشکیل دهند تا در این جنگ تقابلی پیروز شویم و در این راه ابتدا باید از خود آغاز کرده تا در جامعه منعکس کنیم.

مجیدی مطرح کرد: باید ابتدا خود را از نظر فکر و اعتقادات آماده کنیم سپس به بحث اجتماعی وارد شویم. در حقیقت باید خودسازی انجام گیرد تا خود را برای فعالیت بزرگ اجتماعی آماده سازیم و نباید از آن غافل شویم.

وی با بیان اینکه در شرایط وانفسای مسائل اقتصادی، سیاسی و ... موجود در جامعه، آن خواهر و برادری که به میدان رفته و تذکر می‌دهد، باید قدردانش باشیم، گفت: اگر توانستیم این امر را به صورت شبکه‌ای در تمام قسمت‌های استان ایجاد کنیم، حتماً رمز موفقیت از سوی خدا خواهد آمد به طوری که ثابت شده در شرایط سخت دفاع مقدس خدا رزمندگان را پشتیبانی کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha