• پنجشنبه / ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۲
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1402111208960
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

تاکید استاندار سیستان و بلوچستان بر انجام سهولت در انجام صادرات و واردات

تاکید استاندار سیستان و بلوچستان بر انجام سهولت در انجام صادرات و واردات

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با اینکه دشمنان با طراحی و اجرای فتنه‌های مختلف از جمله جنگ تحمیلی هشت ساله، تحریم‌ها، طراحی اغتشاشات داخلی و ... را در راستای مقابله با انقلاب اسلامی ایران انجام داده اند اما انقلاب ما موجب اقتدار، عظمت و انسجام امت اسلامی است.

محمد کرمی امروز پنجشنبه در نشست با مدیر و کارکنان اداره کل استاندارد استان با گرامیداشت یاد و خاطره بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب و تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر با تاکید بر اینکه پیروزی انقلاب اسلامی با اراده الهی بوده، اظهار کرد: اهداف اصلی پیروزی انقلاب اسلامی، پیاده کردن اسلام در سرتاسر عالم و اجرای فرمان الهی است.

محمد کرمی به تفاوت انقلاب اسلامی و بقیه نظام‌های موجود در جهان اشاره و بیان کرد: مسئولان این نظام با نگاه توحیدی و روحیه جهادی در پیشبرد اهداف قدم بردارند.

وی تصریح کرد: اقتصاد و فرهنگ دو موضوع مهمی است که دشمنان ایران بر آن تمرکز کرده و می خواهند در حوزه اقتصاد، جمهوری اسلامی ایران را به چالش بکشند.

استاندار گفت: کشورها و ملت های جهان از ایران در مقابله با استکبار الگو پذیرفتند اما اگر ما در سازمانهای داخلی و اقتصاد دچار مشکل باشیم، نمی‌توانیم به عنوان یک الگوی مناسب به جهانیان معرفی شویم.

کرمی با اشاره به اقدامات دشمنان افزود: مسئولان باید همت و دقت لازم در برنامه‌ریزی طرح‌های اقتصادی نوآوری و خلاقیت داشته باشند.

وی با اشاره به جایگاه رفیع شهید تهرانی مقدم در پیشرفت دانش موشکی ایران بیان داشت: هر کس با اراده، بدون هراس و محکم در میدان بایستد و در پیشبرد اهداف قدم بردارد، موفق خواهد شد.

استاندار تصریح کرد: با توجه به دسترسی استان به بازارهای بزرگ جهانی و تاثیر آن بر افزایش تولیدات داخلی، حوزه تجارت استان بسیار قابل اهمیت است.

کرمی بیان کرد: سهولت در انجام صادرات و واردات، عدم از دست دادن بازارهای خارجی، ثبات صادرات و علامت استاندارد در تولیدات جدی گرفته شود.

وی به ظرفیت‌های اقتصادی، معدنی، کشاورزی، شیلات و مرغداری، استان اشاره کرد و افزود: شرکت‌های دانش بنیان، دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش نقش بسیار تاثیر گذاری در این زمینه دارند.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های خاص استان سیستان و بلوچستان در زمینه اقتصادی انتظار می‌رود همه در زمینه اقتصادی فعال باشند.

کرمی به اقدامات صورت گرفته در زمینه ایجاد۵۰۰ هکتار نخلستان و ۲۲ تعاونی شکل گرفته اشاره و تاکید کرد: با سخت کوشی و تلاش می‌توان تولید ثروت کرد.

وی اذعان کرد: دستگاه‌های نظارتی در بحث نظارت بر ارگان‌ها و بیان اشکالات و مسائل و رفع آنها حضور موثری دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha