• چهارشنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۷
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402111813869
  • منبع : نمایندگی خوزستان

معاون استاندار خبر داد:

برق‌رسانی به بیش از ۹۸ روستای فاقد برق در خوزستان در دولت سیزدهم

برق‌رسانی به بیش از ۹۸ روستای فاقد برق در خوزستان در دولت سیزدهم

ایسنا/خوزستان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان ۳۶ پروژه عمرانی شهرستان باغملک به ارزش ۷۷۳۶ میلیارد ریال بهره‌برداری شد.

محمد خانچی در حاشیه این آیین به نگاه ویژه دولت سیزدهم به مناطق مختلف و پیشرفت همه جانبه نقاط مختلف استان اشاره و اظهار کرد: محرومیت‌زدایی، پیشرفت و گسترش عدالت منطقه‌ای راهبرد انجام پروژه‌های عمرانی در سطح استان است.

وی در خصوص انجام پروژه‌های عمرانی در سطح استان افزود: امروز شاهد انجام پروژه‌های عمرانی در روستاها و عشایر دورترین و صعب العبورترین مناطق استان هستیم و امیدواریم با انجام این پروژه‌ها شاهد پیشرفت همه جانبه در سطح استان باشیم.

خانچی با اشاره به انجام پروژه‌های فضای سبز و احداث بوستان و گسترش سرانه ورزشی سطح استان عنوان کرد: الحمدالله با عنایت دولت مردمی و تزریق مستمر عوارض آلایندگی شهرهای استان شاهد گسترش فضاهای سبز و مجتمع‌های ورزشی توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان هستیم.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری خوزستان، وی به تشکیل قرارگاه توسعه همه جانبه روستاهای استان اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از اهدافی که در دولت سیزدهم با جدیت دنبال می‌شود توانمندسازی روستاها در همه حوزه‌ها است. در این راستا طرح‌ها و برنامه‌های زیادی نیز پیش‌بینی شده است که از اهم آن می‌توان به برق‌رسانی به بیش از ۹۸ روستای فاقد برق در سطح استان و کسب رتبه نخست در برق‌رسانی روستایی و همچنین توزیع ۱۴۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر جهت تامین برق عشایر کوچ رو اشاره کرد.

خانچی به نقش مسئولین در امید آفرینی اشاره کرد و افزود: امیدآفرینی، جلب رضایت مردم، حضور حداکثری مردم در انتخابات وظایف مسئولین اجرایی در استان است و مسئولین اجرایی خط مقدم جهاد و خدمت رسانی بی واسطه به مردم هستند و انجام پروژه‌های عمرانی و خدماتی در خور شأن مردم این شهرستان روحیه امیدآفرینی و نشاط را در این شهرستان بالا برده و موجب حضور حداکثری در انتخابات پیش رو خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha