• شنبه / ۵ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۹:۱۵
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402120503158
  • خبرنگار : 50042

مشارکت در انتخابات موجب نوگرایی در کشور می‌شود

مشارکت در انتخابات موجب نوگرایی در کشور می‌شود

ایسنا/گیلان جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا با اشاره به اقدامات و تلاش‌های مجموعه انتظامی برای تأمین امنیت و همچنین حضور در انتخابات پرشور، گفت: ارتقای امنیت و همچنین مشارکت و حضور در انتخابات موجب تغییر، تحول و نوگرایی در کشور می‌شود.

سردار محمد شرفی امروز، پنجم اسفندماه در نشست با گروه‌های مرجع و اقشار تاثیرگذار گیلان که در سالن اجتماعات شهدا فراجا شهرستان رشت برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از فرماندهی انتظامی استان برای برگزاری این جلسه و همچنین رئیس عقیدتی سیاسی فراجا برای تهیه و تدوین نقشه راه برای برگزاری چنین نشست‌هایی با متنفذین در جامعه، اظهار کرد: امنیت مهمترین عامل رشد و توسعه کشور است.

وی با اشاره به اقدامات و تلاش‌های مجموعه انتظامی برای تأمین امنیت و همچنین حضور در انتخابات پرشور، گفت: ارتقای امنیت و همچنین مشارکت و حضور در انتخابات موجب تغییر، تحول و نوگرایی در کشور می‌شود.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص افراد صاحب نفوذ و هر کسی که می‌تواند مردم را برای انتخابات دعوت کند، اشاره کرد و گفت: هیچ معروفی بالاتر از مشارکت و شرکت مردم در انتخابات نیست.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه راهبرد و سعی دشمن برای ناامیدی در کشور است، افزود: یکی از افتخارات ایران اسلامی، استقلال و نیز تسلط برای ذخایر و تمامیت ارضی کشور است.

سردار شرفی با اعلام اینکه یکی از راهکارهای ما این است که راهبرد دشمن را شناسایی کنیم، تصریح کرد: دشمن به دنبال تسلط بر کشور و ناامن کردن آن است.

وی با تأکید بر اینکه ایران اسلامی با تمام توان در مقابل استکبار جهانی و اعیاد آن‌ها ایستاده است، بیان کرد: ایران اسلامی سلطه را نمی‌پذیرد و طرفدار حق و مظلوم است و این جزء آرمان‌های ما می‌باشد.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا با بیان اینکه دشمن با همه گفتمان‌ها و تلاش‌های خود به دنبال ناامیدی و ناامن کردن کشور است، گفت: ما با حضور حداکثری و مشارکت خود در انتخابات پاسخ کوبنده‌ای به همه دشمنان خواهیم داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha