• پنجشنبه / ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۵
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402121712330
  • خبرنگار : 50534

استاندار زنجان:

بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال همکاری کنند

بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال همکاری کنند

ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی همکاری بیشتری در استان داشته باشند.

محسن افشارچی امروز (پنج‌شنبه ۱۷ اسفند ماه) در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با بیان اینکه عملکرد برخی بانک‌ها در این زمینه در حد انتظار نیست، اظهار کرد: بانک‌های دولتی در این راستا اهتمام بیشتری داشته باشند؛ اگرچه این انتظارت از بانک‌های خصوصی استان را نیز داریم.

وی با اشاره به نقش‌ بانک‌ها در توسعه کار آفرینی، اذعان کرد: با اقدامات انجام شده رتبه استان در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ به رتبه ۹ رسیده و جزو ۱۰ استان برتر به‌شمار می‌آییم.

افشارچی با بیان اینکه بایستی تا پایان اردیبهشت سال آینده باید عملکرد بانک‌ها در استان در خصوص پرداخت این تسهیلات ۱۰۰ درصد شود، تشریح کرد: در سال جاری بانک‌های استان مکلف به پرداخت ۱۳ هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع تبصره ۱۸ هستند.

وی عملکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان را مطلوب دانست و خاطرنشان کرد: بازدید میدانی مدیران بانکی از طرح‌های صنعتی انجام شود تا در این بازدیدها از روند اجرای طرح‌ها، نقش تاثیرگذاری در تصمیم‌گیری و اراده مدیران برای حمایت از تولید بسزا باشد.

در ادامه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: زمین‌های ۹۱ نقطه روستایی در فاز نخست برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در زنجان مشخص شده و قرار است پس از الحاق محدوده، فرآیند تحویل این زمین‌ها به متقاضیان انجام شود.

محمد شعاعی تصریح کرد: در انتخاب این روستاها شاخص‌هایی همچون سند آمایش، تامین آب شرب، جذابیت روستاها برای جمعیت پذیری و سند منظومه روستایی مورد توجه بود.

وی ادامه داد: اجرای نهضت ملی یک فرصت برای توسعه شهرها و روستاها است و بهره‌گیری از اراضی روستایی برای احداث واحدهای مسکونی زیستی - معیشتی هدف عمده واگذاری زمین در مناطق روستایی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha