• دوشنبه / ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۶
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1402122114789
  • خبرنگار : 50126

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام:

به دنبال هم‌افزایی برای اجرای برنامه‌های فاخر و ماندگار هستیم‌

به دنبال هم‌افزایی برای اجرای برنامه‌های فاخر و ماندگار هستیم‌

ایسنا/ایلام سرپرست سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با بیان اینکه به دنبال هم‌افزایی با دیگر دستگاه‌ها برای اجرای برنامه‌های فاخر و ماندگار هستیم، گفت: توجه به خانواده‌های شهدا در حوزه‌های مختلف مسکن، اشتغال و درمان از اولویت‌های این نهاد است.

«محمد رحیمی» با حضور در ایسنا، اظهار کرد: امنیت امروز کشور مدیون تلاش و مجاهدت شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگانی است که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

وی گفت: استان ۵۸۰ هزار نفر جمعیت دارد که ۱۰۲ هزار نفر از این جمعیت به نوعی تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هستند که این درصد از جمعیت وظیفه خادمان آنها را در این مجموعه سنگین‌تر می‌کند.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با تاکید بر کیفیت‌بخشی به برنامه‌های اجرایی در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، تصریح کرد: تلاش ما استفاده از ظرفیت دیگر دستگاه‌های فرهنگی و علمی برای ارتقاء کیفیت این خدمات است.

رحیمی با اشاره به نقش رسانه‌ها در ارتقاء کیفیت این برنامه‌ها، ادامه داد: شخصا به خبرگزاری ایسنا علاقه خاصی دارم و اخبار بخش «فرهنگ حماسه» این خبرگزاری را مطالعه می‌کنم.

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در حوزه زیرساختی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، تصریح کرد: مجوز ساختمان دره‌شهر و دهلران برای خدمات رسانی به خانواده‌های معزز شهدا و جامعه ایثارگران اخذ شده و ساخت این مجموعه ها در دستور کار قرار دارد.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام تصریح کرد: امروز توجه به خانواده‌های شهدا در حوزه‌های مختلف مسکن، اشتغال و درمان از اولویت‌های این نهاد است و برگزاری برنامه‌های فرهنگی با سلایق و فضای امروز جامعه در دستور کار قرار دارد.

رحیمی با اشاره به برگزاری آزمون مختص فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد در سطح کشور، اظهار کرد: ثبت نام این آزمون در استان شروع شده و مهلت آن تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد و تمهیداتی اندیشیده شده تا همه‌ی واجدین شرایط در این آزمون شرکت کنند.

رحیمی با اشاره به اجرای برنامه‌های بزرگداشت روز شهید از ۱۵ تا ۲۲ اسفندماه، خاطرنشان کرد: ۲۲ عنوان برنامه در نقاط مختلف استان برای گرامیداشت روز شهدا برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ تمام برنامه‌های فرهنگی به خوبی برگزار شد، تصریح کرد: تلاش ما معرفی الگوهای ماندگار دفاع مقدس و سیره‌ی شهدا و جانبازان در قالب برنامه‌های فاخر برای نسل امروز است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha